1. صفحه اصلی
  2. اخبار و رویدادها
  3. ائتلاف شورایاران وارد کارزار انتخابات شورای شهر تهران می شود

ائتلاف شورایاران وارد کارزار انتخابات شورای شهر تهران می شود

ائتلاف شورایاران شهر تهران با ارائه لیستی متحد برای اولین بار وارد کارزار انتخابات شورای شهر تهران می شود. این برای اولین بار است که لیستی متشکل از شورایاران شهر تهران لیستی واحد را برای شرکت در انتخابات شورای شهر تهران ارائه می دهند.
در بیانیه شورایاران شهر تهران آمده است :

به استحضار شهروندان شریف شهر تهران می رساند : شهر تهران به دلیل وسعت و جمعیت بسیار زیاد خود و مرکزیت سیاسی آن همواره دارای اهمیت بسیار زیادی برای جامعه ایران اسلامی بوده است. به همین دلیل وقایع و نحوه مدیریت شهر تهران تاثیر به سزایی بر نحوه اداره و نوع مدیریت شهرهای همجوار خود خواهد گذاشت. شهر تهران با حدود ده میلیون جمعیت ساکن و سه میلیون جمعیت مسافر روزانه از مشکلات بسیار عدیده ای رنج می برد که یکی از بزرگترین مشکلات آن عدم تخصص لیست های سیاسی ارائه شده برای انتخابات شورای شهر تهران و ورود احزاب سیاسی، بدون دانش فنی برای مدیریت شهر تهران است.
ورود احزاب سیاسی به مدیریت شهر تهران باعث شده است در طی سالیان دراز ، شهر تهران با اهداف سیاسی مدیریت شده و شورای شهر تهران به جای تمرکز بر اهداف تخصصی مدیریت شهری ، به دنبال منافع حزبی و سیاسی خود باشد. این نحوه اداره شهر همچنین باعث شده است ، شورای شهر تهران به دلیل ورود گسترده احزاب ، ارتباط موثری با شهروندان تهران نداشته و به همین دلایل نیز از نیازها و مشکلات شهر تهران اطلاعات کافی نداشته باشند. ورود احزاب سیاسی به شورای شهر تهران باعث می گردد در بسیاری از مواقع ، شورای شهر بیش از آنکه بخواهد پاسخگوی شهروندان تهرانی باشد ، پاسخگوی احزاب سیاسی باشد.
این رویه نادرست مشکلات شهر تهران را در بوته فراموشی مدفون کرده و مدیریت سیاسی را به جای مدیریت تخصصی و پاسخگو به شهر تهران و شهروندانش تحمیل کرده است. بخش مهمی از مشکلات بزرگ شهر تهران چون آلودگی هوا ، آسیب ها و معضلات متعدد اجتماعی و فرهنگی ، مشکلات مربوط به نحوه شهرسازی و معماری شهر تهران ، ابرچالش های بزرگ شهر تهران که حیات آن را تهدید می کند و مشکلات ترافیکی شهر ، ناشی از مدیریت سیاسی این شهر تاریخی است به نحوی که در اثر چنین مدیریتی ، شهر تهران در برخی از موارد مبدل به شهری غیر قابل سکونت و تحمل شده است.
انتخابات شورای شهر تهران میدان تعیین سرنوشت شهر برای مدت چهار سال است. شورایاران شهر تهران که همواره جزو خادمین و معتمدین واقعی شهروندان تهرانی بوده اند ، بر اساس رسالت اجتماعی خود تصمیم به ورود به کارزار انتخابات شورای شهر تهران گرفته و لیستی متشکل از کاندیداهای متخصص در امور مدیریت شهری ، با انگیزه های تخصصی و به دور از اهداف سیاسی را تقدیم شهروندان شریف و فهیم شهر تهران خواهند نمود.
امید است شهروندان شهر زیبای تهران نیز به جای انتخابی سیاسی و با اعتماد به خادمین و معتمدین خود و با یاری و مدد رسانی به لیست ائتلاف شورایاران شهر تهران فصلی جدید را در نحوه اداره شهر تهران به دور از انگیزه های سیاسی رقم بزنند.
جمعی از شورایاران شهر تهران

امتیاز شما به این مطلب
بیانیه جمعی از شورایاران شهر تهران در مورد لیست ائتلاف شورایاران
حادثه آتش سوزی پالایشگاه نفت تهران

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست