1. صفحه اصلی
  2. محله های تهران
  3. خیابان بنی هاشم بورس کاشی و شیرآلات
خیابان بنی هاشم

خیابان بنی هاشم بورس کاشی و شیرآلات

خیابان بنی هاشم یکی از خیابان های معروف تهران در محله کاظم آباد بوده که در منطقه ۴ تهران قرار دارد. خیابان بنی هاشم بورس کاشی و سرامیک و شیرآلات تهران است. قیمت خانه در خیابان بنی هاشم از سطح متوسط قیمت خانه در تهران بالاتر است ، چرا که این منطقه در کنار مناطق گران قیمتی مانند محله سید خندان و خواجه عبدالله انصاری قرار دارد.

خیابان بنی هاشم کجاست؟

خیابان بنی هاشم از خیابان های معروف محله کاظم آباد و خواجه عبدالله انصاری است. خیابان بنی هاشم در مجاورت تقاطع بزرگراه های سردار سلیمانی و بزرگراه صیاد شیرازی و بزرگراه زین الدین است. این خیابان از تقاطع بزرگراه سردار سلیمانی و بزرگراه صیاد شیرازی آغاز شده و تا بزرگراه زین الدین امتداد دارد و در جنوب این خیابان تقاطع خیابان خواجه عبدالله قرار دارد.

دسترسی خیابان بنی هاشم تهران

مسیر دسترسی به خیابان بنی هاشم از طریق بزرگراه سردار سلیمانی و بزرگراه زین الدین و خیابان خواجه عبدالله انصاری امکان‌پذير است. برای رسیدن به خیابان بنی هاشم می توانید از بزرگراه سردار سلیمانی وارد این خیابان شوید. اگر از شمال به سمت خیابان بنی هاشم می روید ، بهترین مسیر برای رسیدن به این خیابان بزرگراه زین الدین است. یکی دیگر از مسیرهای ورودی به خیابان بنی هاشم از طریق خیابان خواجه عبدالله انصاری است. خیابان بنی هاشم در منتهی الیه شرق خیابان خواجه عبدالله قرار دارد.

دسترسی با مترو
خیابان بنی هاشم دارای مترو اختصاصی است. ایستگاه مترو خواجه عبدالله انصاری در خیابان بنی هاشم است و از این نظر خیابان بنی هاشم وضعیت مطلوبی دارد.

قیمت خانه در خیابان بنی هاشم

قیمت خانه در خیابان بنی هاشم از سطح متوسط قیمت خانه در تهران بیشتر است. خیابان بنی هاشم یکی از خیابانهای پر طرفدار در امر خرید و فروش آپارتمان و خانه است. مشاورین املاک این محله اذعان دارند که خیابان بنی هاشم از محله های خوب تهران در امر سرمایه گذار مسکن است. این خیابان و محله کاظم آباد داری شرایط دسترسی بسیار خوبی به بسیاری از مناطق شمالی تهران و بسیاری از مراکز خرید تهران است و همین امر باعث شده است تا تقاضا برای خرید آپارتمان در خیابان بنی هاشم هر روز بیش از دیروز باشد. بافت ساختمان های خیابان بنی هاشم نیز اغلب دارای بافت نوسازی است. به خصوص در چند سال اخیر به دلیل تقاضای بالای خرید مسکن در خیابان بنی هاشم ، این محله رشد بسیار خوبی داشته است.

امکانات خیابان بنی هاشم

بورس کاشی و سرامیک بنی هاشم
خیابان بنی هاشم یکی از مراکز خرید کاشی و سرامیک در تهران است. نکته بسیار مهمی که در مورد بورس کاشی و سرامیک خیابان بنی هاشم وجود دارد ، وجود کاشی و سرامیک های بسیار لوکس در این خیابان است که هر سلیقه ای را می تواند راضی کرده و با خریدی رضایت مندانه بازگرداند. بورس کاشی سرامیک بنی هاشم یکی از بهترین ها در بورس کاشی سرامیک تهران است و بسیاری از سازندگان شرق تهران برای تهیه کاشی و سرامیک های مورد نیاز برای ساخت و ساز ، به این خیابان رجوع می کنند. این اتفاق باعث شده است که قیمت املاک تجاری در خیابان بنی هاشم در چند سال اخیر رشد بسیار زیادی داشته باشد و قیمت تجاری در خیابان بنی هاشم از بسیاری از خیابان های اطراف آن بالاتر باشد.

بوستان ها
محله خیابان بنی هاشم ، منطقه ای سرسبز بوده و بوستان های زیادی در داخل این منطقه وجود دارد که هر کدام از این بوستان ها در خیابان های اطراف این منطقه بوده که نقش خوبی را در شرایط زندگی در خیابان بنی هاشم دارند.

  • بوستان رهنمون
  • بوستان حسین شهید
  • بوستان اسکویی
  • بوستان بهار
  • بوستان هورمهر
  • بوستان شهریار
  • بوستان شهید قاضی
  • بوستان کسری
  • بوستان علی بخشی
  • بوستان شیرین
  • بوستان امیدورا
  • بوستان حسین حامد
  • بوستان اتحاد
  • بوستان گل نسترن

بورس شیرآلات خیابان بنی هاشم

یکی از بورس های بسیار پرطرفدار در این محله بورس شیرآلات خیابان بنی هاشم است که در کنار بورس کاشی سرامیک بنی هاشم مجموعه کاملی از مصالح و تزئینات ساختمانی را به وجود آورده است. بورس شیرالات خیابان بنی هاشم مجموعه ای کامل از انواع شیرآلات ساختمانی است که انواع شیرآلات مورد نیاز ساختمانی در این بازار عرضه می شود. شیرآلات عرضه شده در خیابان بنی هاشم نیز انواع شیرآلات ساختمانی از شیرآلات معمولی تا شیرآلاتی بسیار لوکس یافت این مجموعه نیز توانسته است رضایت مشتریان را در پی داشته باشد.

فروشگاه های خیابان بنی هاشم

خیابان بنی هاشم فروشگاه های متعددی را در خود جای داده است. فروشگاه های خیابان بنی هاشم مجموعه ای بی نظیر از انواع کالاها و مصالح و لوازم تزئیناتی بهداشتی منازل است. فروشگاه های خیابان بنی هاشم در چند کالا بورس هستند و کالاهای خود را به مشتریان خود عرضه می کنند. شیرآلات ساختمانی ، لوازم بهداشتی ساختمانی، لوازم تزئینات ساختمانی ، کاشی و سرامیک ساختمانی و لوازم آشپزخانه و کابینت از جمله کالاهایی هستند که در این خیابان به مشتریان این محصولات عرضه می شود.

شیرآلات ساختمانی
شیرآلات ساختمانی از جمله محصولات مورد نیاز برای هر ساختمانی است و نقش بسیار زیادی را در زیبایی ساختمان دارد. شیرآلات عرضه شده در فروشگاه های بنی هاشم از بهترین برندهای موجود در بازار هستند و برخی از این کالاها نیز از جمله برندهای معتبر روز در این صنعت هستند.

کاشی و سرامیک
بخشی از فروشگاه های خیابان بنی هاشم در زمینه توزیع انواع کاشی و سرامیک ساختمانی فعالیت دارند. در شرق تهران یکی از بهترین مکان های عرضه کاشی و سرامیک ، خیابان بنی هاشم است. خیابان بنی هاشم از بهترین برندهای تولید کاشی و سرامیک هستند. برخی از تولیدکنندگان و وارد کنندگان کاشی سرامیک نیز در این خیابان دارای فروشگاه بوده و محصولات خود را در این خیابان عرضه می کنند و این موضوع باعث شده است تا فروشگاه های کاشی و سرامیک خیابان بنی هاشم دارای تنوع خوبی در کیفیت و قیمت محصولات خود باشند.

لوازم تزئیناتی و چینی آلات
فروشگاه های لوازم چینی آلات بنی هاشم نیز در زمره بهترین تولید کنندگان و وارد کنندگان چینی آلات ساختمانی و لوازم تزئیناتی آن هستند. محصولات عرضه شده در این زمینه در خیابان بنی هاشم از بهترین کیفیت برخوردارند. انواع دوش ها و وان ها و لوازم سرویس های بهداشتی در این خیابان عرصه شده و دارای بالاترین کیفیت هستند.

فروشگاه های کابینت و لوازم تزئیناتی آشپزخانه
کابینت و لوازم آشپزخانه جزئی جدایی ناپذیر از منازل هستند. امروزه کابینت ها و لوازم تزئینات آشپزخانه دارای کارایی بسیار زیاد و متنوعی هستند و نقش مهمی را در نوع زندگی ما دارند. به همین دلیل است که در هر جایی که بورس مصالح ساختمانی باشد ، فروشگاه های خدمات آشپزخانه و کابینت ، جزئی جدایی ناپذیر از این مراکز هستند. خیابان بنی هاشم نیز از این قاعده مستثنی نیست و در زمره بهترین عرضه کنندگان انواع محصولات آشپزخانه و کابینت هستند.

شرایط زندگی در خیابان بنی هاشم

شرایط زندگی در خیابان بنی هاشم برای افرادی که دسترسی های شغلی آن ها در مناطق شرقی و مناطق مرکزی تهران است ، بسیار مطلوب به نظر می رسد. وجود بزرگراه های سردار سلیمانی ، بزرگراه زین الدین و بزرگراه صیاد شیرازی ، دسترسی بسیار خوبی را برای این محله ایجاد کرده است و این محله توسط این بزرگراه ها می تواند به محله هایی مانند تهرانپارس ، پاسداران ، شمیران نو ، سیدخندان ، ونک ، سهره وردی، نارمک و بسیاری از محله ها و مناطق همجوار دسترسی داشته باشد. خیابان بنی هاشم از جمله مناطقی است که به مراکز خرید تهران دسترسی خوبی را دارد. مرکز خرید دنیای نور و بازار هفت حوض و بسیاری دیگر از مراکز خرید دسترسی های بسیار خوبی دارد. بافت محله نیز ، بافتی تقریبا نوساز است و بسیاری از خیابان های این منطقه به جهت تقاضای خرید آپارتمان در بنی هاشم ، نوسازی شده است. خیابان بنی هاشم دارای امکانات خدماتی خوبی است و دسترسی این محله نیز به امکانات خدماتی مناطق همجوار مطلوب است. اما اگر قصد خرید خانه و آپارتمان در خیابان بنی هاشم را دارید ، باید بدانید که خیابان بنی هاشم دارای ترافیکی سنگینی است که این ترافیک سنگین ناشی از وجود بزرگراه های پرترافیک در اطراف این محله است. به خصوص ترافیک صبحگاهی و عصرگاهی بزرگراه سردار سلیمانی در محدوده این محله بسیار سنگین بوده و آلودگی شدیدی را به بافت محله تزریق می کند.

سوالات متداول درباره خیابان بنی هاشم

خیابان بنی هاشم بورس چیست؟
فروشگاه های خیابان بنی هاشم بورس کاشی ، سرامیک ، شیرآلات ، انواع کابینت ، تزئینات داخلی ساختمان مانند پارکت و کف پوش و کاغذ دیواری ، بورس دکوراسیون منزل ، شیر آلات ساختمانی ، چینی آلات ساختمانی و دکوراسیون آشپزخانه در این خیابان یافت می شود. فروشگاه های خیابان بنی هاشم جزو بهترین بورس های تزدینات منزل و شیرالات شرق تهران است.

خیابان بنی هاشم جمعه ها باز است؟
فروشگاه های خیابان بنی هاشم جمعه ها و در تمامی روزهای هفته و ایام تعطیل باز هستند. اما اگر خواسته باشید در روزهای جمعه به این خیابان رفته باید بدانید که بیشتر فروشگاه های خیابان بنی هاشم تهران در روزهای جمعه در ساعات محدودی فعالیت دارند و ممکن است در ابتدای صبح و یا ساعات بعداز ظهر جمعه این فروشگاه ها تعطیل باشند.

خیابان بنی هاشم رسالت کجاست؟
خیابان بنی هاشم رسالت یکی از خیابان های معروف در بزرگراه رسالت است که نام جدید بزرگراه رسالت ، بزرگراه سردار سلیمانی است. خیابان بنی هاشم در بزرگراه رسالت و در جنب بزرگراه صیاد شیرازی قرار دارد.

5/5 - (1 امتیاز)
قزل قلعه محله دنج و زیبا + قیمت خرید خانه در قزل قلعه
خیابان استاد حسن بنا + قیمت خانه و آپارتمان

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست