1. صفحه اصلی
  2. سرای محله
  3. سرای محله ابوذر غربی
سرای محله ابوذر غربی

سرای محله ابوذر غربی

سرای محله ابوذر غربی یکی از اماکن فرهنگی محله ابوذر غربی در منطقه ۱۷ تهران است. سرای محله ابوذر غربی با امکانات و کلاس های متعددی که دارد نقش بسیار مهمی را در افزایش فعالیت ها و مشارکت اجتماعی اهالی این‌محله داشته و همواره در جهت بالا بردن سطح فرهنگی و اجتماعی محله ابوذر غربی دارد. در این صفحه قصد داریم نگاهی به امکانات و کلاس‌های سرای محله ابوذر غربی داشته باشیم. در ابتدا بهتر است آدرس و شماره تماس سرای محله ابوذر غربی را برای ارتباط هر چه بهتر شما با این مرکز ارائه کنیم.

آدرس و شماره تلفن سرای محله ابوذر غربی

آدرس :
میدان ابوذر ، خیابان ابوذر غربی ، خیابان قفیلی ، پلاک ۵
شماره تماس :
۰۲۱۵۵۷۲۲۸۱۵

امکانات و کلاس های سرای محله ابوذر غربی

کلاس های آموزش زبان انگلیسی

زبانسرای محله ابوذر غربی برای آموزش زبان انگلیسی برای تمام سطوح به خصوص کودکان و نوجوانان برنامه های ویژه‌ای را ارائه می کند. در این کلاس ها آموزش مکالمه و گرامر زبان انگلیسی به صورت عمومی ، خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود.

آموزش تهیه انواع ژله و دسر

در سرای محله ابوذر غربی کلاس های آموزش تهیه انواع ژله و دسر وجود دارد که علاقمندان به هنر آشپزی و شیرینی پزی می توانند با استفاده از این کلاس ها سفره های خانه های خود را زیباتر از گدشته چیدمان کنند. آموزش تهیه انواع دسرهای برفی ، پاواریا، پلمبیر ، ماقوت ، شانوما ، فروماژ ،مالتیزر ، روکر موز، چیز کیک و بسیاری دیگر از انواع دسر ها و شیرینی ها در این دوره ها آموزش داده می شود.

خانه سلامت

خانه سلامت سرای محله ابوذر غربی یکی از فعالترین بخش های این سرای محله است. کلاس ها و وبینارهای متعددی در این بخش برگزار می گردد که شرکت در بسیاری از این برنامه ها رایگان است. کلاسهای آموزش مجازی روانشناسی در زمینه افسردگی ، تغذیه مناسب در دوران کرونا ، زوج درمانی ، و مهارت های زندگی می شود.

کلاس های آموزش هنری

کلاس های آموزش هنری در سرای محله ابوذر غربی دارای جایگاه ویژه ای است. این کلاس ها شامل ، کلاس های گیپور بافی ، نقاشی، قالی بافی، خیاطی و تریکوبافی است که در فصول مختلف سال و بنا به استقبال علاقمندان در این سرای محله برگزار می شود.

5/5 - (1 امتیاز)
سرای محله پونک شمالی
سرای محله ابوذر شرقی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست