1. صفحه اصلی
  2. سرای محله
  3. سرای محله المهدی
سرای محله المهدی

سرای محله المهدی

سرای محله المهدی یکی از مراکز فرهنگی محله المهدی است. محله المهدی یکی از محلات شمالی جنت آباد است. امکانات و کلاسهای سرای محله المهدی بسیار متنوع و کاربردی است. این مرکز فعالیت های بسیار خوبی را در محله المهدی به اجرا گذاشته است. در این صفحه قصد داریم نگاهی به امکانات و کلاسهای سرای محله المهدی داشته باشیم. در ابتدا آدرس و شماره تلفن سرای محله المهدی را به شما معرفی خواهیم کرد.

آدرس سرای محله المهدی

انتهای بزرگراه ستاری ، خیابان زیتون ، کوچه طور جنوبی
شماره تلفن سرای محله المهدی
۰۲۱۴۴۸۵۰۳۷۶
۰۲۱۴۴۸۵۰۳۷۷

امکانات و کلاسهای سرای محله المهدی

کانون کودک
کانون کودک سرای محله المهدی بخش مهمی از فعالیت های این مرکز است. کانون کودک سرای محله المهدی، با کلاس ها و فعالیت های بسیار شاد ، محیطی مناسب را برای رشد فکری و ذهنی کودکان ایجاد کرده است. کلاسهای زیادی در این کانون کودک برگزار می گردد و برخی از این کلاسها نیز به صورت ساعتی برگزار می‌شود. شما میتوانید بصورت ساعتی در کلاسهای مونته سوری و زبان انگلیسی ، نقاشی و سفال ، علوم پایه و ورزش بازی ، ورزش مادر و کودک ثبت نام کرده و از این کلاسها استفاده کنید.

کلاسهای هنری

سرای محله المهدی در زمینه برگزاری کلاس های هنری بسیار فعال است. این کلاس ها شامل آموزش گلیم بافی ، فرش بافی ، خیاطی ، نقاشی ، طراحی و بسیاری از رشته های هنری می شود.

کلاسهای دیگر سرای محله المهدی عبارتند از
کلاسهای زبان
کلاسهای تقویتی
چرتکه
ژیمناستیک
دفاع شخصی
آشپزی
و کیک و شیرینی

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن سرای محله المهدی تماس بگیرید. اگر در مورد کلاسهای سرای محله المهدی نظر و پیشنهادی دارید ، آن را با وبسایت کوچه گرد به اشتراک بگذارید.

5/5 - (2 امتیاز)
سرای محله صادقیه
سرای محله شهرک نفت ، سیمون بولیوار

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست