1. صفحه اصلی
  2. سرای محله
  3. سرای محله بهرود
سرای محله بهرود

سرای محله بهرود

سرای محله بهرود یکی از مراکز فرهنگی محله بهرود سعادت آباد در منطقه ۲ تهران است. سرای محله بهرود از بزرگترین و بهترین سرای محلات شمال غرب تهران است که در کنار برگزاری کلاس های آموزشی نقش زیادی را در ترویج امر مشارکت اجتماعی و فرهنگی میان اهالی این‌محله دارد. در این یادداشت قصد داریم نگاهی به امکانات و کلاس‌های سرای محله بهرود داشته باشیم. در ابتدا برای ارتباط بهتر شما با این مرکز، آدرس و شماره تلفن سرای محله بهرود را به شما معرفی خواهیم کرد.

آدرس و تلفن سرای محله بهرود

آدرس :
سعادت آباد ، محله بهرود ، جنب میدان بوعلی
شماره تلفن سرای محله بهرود
۰۲۱۲۲۱۴۱۳۶۶

امکانات و کلاس‌های سرای محله بهرود

سینما کودک
شاید بتوان جذاب ترین بخش از امکانات سرای محله بهرود را سینمای تخصصی کودک آن نام برد. سینمای تخصصی بهرود اولین سینمای تخصصی کودکان تهران است که در این مرکز ساخته شد. سینمای تخصصی کودکان بهرود در مساحت ۲۵۰ متر مربع و گنجایش ۱۱۰ نفر از جذابیت های این سرای محله است.این سالن از لحاظ رنگ بندی، نور، تصویر و صدا برای استفاده هرچه جذاب‌تر کودکان از فیلم‌ها طراحی شده و از همه‌ قابلیت سینمایی برخوردار است و کودکان همراه با خانواده می‌توانند از این سینما استفاده کنند.

مهد کودک و پیش دبستانی

مهد کودک و پیش دبستانی سرای محله بهرود از بخش های فعال این سرای محله است‌ در این بخش کودکان با آموزش های مختلف آموزشی و ورزشی برای ورود به مقطع ابتدایی آمادگی های لازم را کسب می کنند. آموزش سفال ، نقاشی ، زبان انگلیسی ، ورزش ژیمناستیک و خلاقیت از جمله این آموزش ها است.

کلاس های موسیقی

سرای محله بهرود کلاس های مختلفی را در زمینه موسیقی سنتی و پاپ برگزار می کند. کلاسهای موسیقی این سرای محله شامل کلاس های سنتور نوازی ، آموزش پیانو و کیبورد ، گیتار ، سه تار ، دف و سازهای کوبه ای می شود.

کلاس های هنری

کلاس های هنری سرای محله بهرود بسیار متنوع است. این کلاس ها شامل آموزش عکاسی با دوربین و موبایل ، طراحی و رنگ روغن ، آموزش سیاه قلم ، آموزش خط انگلیسی و فارسی ، نقاشی و خوشنویسی است.

غرفه گل و گیاه

در حیات سرای محله بهرود محیطی زیبا و خوب ، به غرفه گل و گیاه اختصاص داده شده است. در این غرفه گل و گیاه ، گلهای آپارتمانی مناسبی برای عرضه وجود دارد.

سالن ورزشی

سالن ورزشی سرای محله بهرود از امکانات خوب این سرای محله است که کلاس های مختلف ورزشی مانند تی آر ایکس، ایروبیک و ورزش های رزمی در آن برگزار می شود.

شیرینی پزی

در سرای محله بهرود کلاسهای آموزشی شیرینی پزی و تهیه انواع دسرهای پرطرفدار هم برای علاقمندان به این هنرها عرضه می شود.
برای اطلاع از زمان و نحوه برگزاری کلاس های سرای محله بهرود با شماره تلفن این مرکز تماس بگیرید. اگر در رابطه با این سرای محله نظر و پیشنهادی دارید با ما به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)
سرای محله فرمانیه
سرای محله آسمان در سعادت آباد

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
خروج از نسخه موبایل