1. صفحه اصلی
  2. سرای محله
  3. سرای محله تولید دارو
سرای محله تولید دارو

سرای محله تولید دارو

سرای محله تولید دارو یکی از مراکز فرهنگی محله تولید دارو در منطقه ۱۸ تهران است. سرای محله تولید دارو با داشتن فضا و امکاناتی مناسب توانسته است خدمات فرهنگی و اجتماعی بسیار خوبی را برای اهالی محله تولید دارو فراهم کند. در این صفحه قصد داریم نگاهی به امکانات و کلاسهای متنوع اين مرکز داشته باشیم. در ابتدا آدرس و شماره تلفن سرای محله تولید دارو را به شما معرفی خواهیم کرد.

آدرس و شماره تلفن سرای محله تولید دارو

محله تولید دارو ، خیابان یادگار ، پلاک ۱۵
شماره تماس:
۰۲۱۶۶۶۵۸۸۸۲

کلاسهای سرای محله تولید دارو

مهد کودک
مهد کودک سرای محله تولید دارو با فضا و امکاناتی مناسب محیطی بسیار شاد و همراه با آموزش های متنوعی را برای کودکان پیش دبستانی ایجاد کرده است. آموزش های مهد کودک تولید دارو شامل آموزش های نقاشی، سفال کودک و خلاقیت ذهنی کودکان می شود.

کلاس های آموزشی

در سرای محله تولید دارو می توان از کلاسهای آموزشی مختلفی استفاده کرد. این کلاس ها شامل آموزش موارد زیر می شود.

کلاس های دایر در سرای محله تولیددارو

قرآن خوشنویسی ژله های تزریقی ژله های ترکیبی خیاطی مانتو دوزی شیرینی پزی حلوا آشپزی ایرانی و ترکیه ای چرم دوزی سفره آرایی حکاکی رنگ روغن طراحی سیاه قلم بافتنی موسیقی شامل دف، فلوت، تمبک، بلز قالیبافی نقاشی کودک سفال کودک و زبان انگلیسی

آموزش های شهروندی

سرای محله تولید دارو در بخش آموزش های شهروندی و مشارکت های اجتماعی بسیار فعال است. کلاسها و آموزش های مختلفی که به اشکال گوناگون برای اهالی محله تدارک دیده شده است ، جزو بخش های خوب این مرکز فرهنگی است.

شما می توانيد جهت کسب اطلاعات بیشتر از زمان و نحوه برگزاری کلاسهای سرای محله تولید دارو با شماره تلفن این مرکز تماس بگیرید. اگر در رابطه با کلاسهای سرای محله تولید دارو نظری دارید حتما آن را با وبسایت کوچه گرد به اشتراک بگذارید

5/5 - (1 امتیاز)
سرای محله اندیشه شمالی
سرای محله صادقیه

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست