1. صفحه اصلی
  2. سرای محله
  3. سرای محله خلیج فارس جنوبی
سرای محله خلیج فارس جنوبی

سرای محله خلیج فارس جنوبی

محله خلیج فارس جنوبی ، محله ای تازه تاسیس است. محله خلیج فارس جنوبی نزدیک به پانزده سال است که با جدا شدن از محله خلیج فارس شماره ۲ تبدیل به محله ای مستقل شده است و به همین دلیل هم سرای محله خلیج فارس جنوبی عمر زیادی را از زمان تشکيل ندارد. سرای محله خلیج فارس جنوبی از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است ، اما در همین زمان ده ساله توانسته است با همکاری خوب خود با شهرداری منطقه ۱۸ تهران و همچنین شورایاری محله خلیج فارس جنوبی برنامه های بسیار خوبی را در سطح محله خلیج فارس جنوبی اجرا کند.

در زیر با نگاهی به سرای محله خلیج فارس جنوبی کوشش خواهیم کرد بخشی از فعالیت های سرای محله خلیج فارس جنوبی را به شما معرفی کنیم. در ابتدا نگاهی به آدرس و راه های ارتباطی با این سرا خواهیم داشت.

آدرس سرای محله خلیج فارس جنوبی

تهران ، بزرگراه فتح ، محله خلیج فارس ، بلوار خلیج فارس ، روبروی ایستگاه هلال احمر ، بوستان پروین اعتصامی
شماره تماس سرای محله خلیج فارس جنوبی
۰۲۱۶۶۲۶۵۴۰۰

سرای محله خلیج فارس جنوبی بیشتر به فعالیت های اجتماعی و آموزش شهروندی در سطح محله پرداخته است. این فعالیت ها شمال بخش های مختلفی است که در جهت آشنایی بیشتر اهالی محله خلیج فارس جنوبی با مفاهیم زیست شهری و نوع تعاملات شهروندی برنامه ریزی شده و در مناسبت های مختلف در سطح محله اجرا می شود.

آموزش های شهروندی

همه شهروندان برای زندگی بهتر در محیط های شهری نیازمند آموزش های شهروندی هستند. سرای محله خلیج فارس جنوبی در این قسمت آموزشهایی را برای مواردی چون استفاده کمتر از پلاستیک و نوع زندگی در ایام کرونا داشته است.

کمک های رفاهی به اقشار مختلف محله خلیج فارس جنوبی

سرای محله خلیج فارس جنوبی با ارتباط بسیار خوبی که با خیرین و نهادهای اجتماعی منطقه ۱۸ تهران دارد ، توانسته کمک های رفاهی خوبی را برای اقشار آسیب پذیر محله ایجاد کرده و این امکانات را در اختیار آن ها بگذارد.

برنامه های مناسبتی در سرای محله خلیج فارس جنوبی

مناسبت های مختلف ملی و مذهبی ، فرصت مناسبی جهت همبستگی اجتماعی میان اقشار مختلف ایجاد می کند. به همین دلیل سرای محله خلیج فارس جنوبی همواره در تلاش بوده از فرصت این مناسبت ها در زمینه ترویج شعائر مذهبی و ایجاد وحدت اجتماعی استفاده کند و برنامه های خوبی را در این زمینه تدارک دیده است.

5/5 - (7 امتیاز)
سرای محله نوروز آباد (محله خلیج فارس)
سرای محله خلیج فارس شمالی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
خروج از نسخه موبایل