1. صفحه اصلی
  2. سرای محله
  3. سرای محله سعادت آباد
سرای محله سعادت آباد

سرای محله سعادت آباد

سرای محله سعادت آباد یکی از مراکز فرهنگی سعادت آباد تهران است. سرای محله سعادت آباد با امکانات و کلاس های آموزشی متنوعی که در سطح این محله برگزار می کند، توانسته است نقش مهمی را در افزایش مشارکت اجتماعی و مشارکت فرهنگی محله سعادت آباد داشته باشد. در این صفحه قصد داریم نگاهی به امکانات و کلاس‌های سرای محله سعادت آباد داشته باشیم. در ابتدا برای ارتباط بهتر ، آدرس و شماره تماس سرای محله سعادت آباد را به شما معرفی خواهیم کرد.

آدرس و شماره تماس سرای محله

سعادت آباد، میدان شهید تهرانی مقدم (کاج) ، انتهای خیابان دوم (شهید عبقری) ، ابتدای خیابان بهزاد جنوبی، بوستان شقایق ، سرای محله سعادت آباد
شماره تماس :
۰۲۱۲۲۱۱۶۷۶۱
۰۲۱۲۲۱۱۶۷۶۲

امکانات و کلاس‌های سرای محله سعادت آباد

مهد کودک و پیش دبستانی

مهد کودک و پیش دبستانی سرای محله سعادت آباد با امکانات و کلاس های آموزشی بسیار خوب خود ، محیطی مناسب را برای رشد و پیشرفت کودکان ایجاد کرده است‌. در این خانه کودک آموزش های متنوعی اعم از آموزش سفالگری ، کارگاه نقاشی و کودک خلاق ، آموزش زبان و کودک الکترونیک ، افزایش تمرکز و موسیقی ارف به کودکان آموزش داده می شود.

کلاس‌های هنری

کلاس های هنری سرای محله سعادت آباد بسیار متنوع است. این کلاس ها شامل کلاس‌های تاتر ، نمایش خلاق و بازیگری ، کلاس های طراحی و نقاشی ، کلاس های آموزش خیاطی و کلاس های خوشنویسی می شود.

کلاس های موسیقی

رشته موسیقی در بین خانواده های ایرانی بسیار پرطرفدار است و به همین دلیل سرای محله سعادت آباد آموزش موسیقی را در رشته های موسیقی ایرانی و پاپ همراه با سازهای تار و سه تار ، پیانو و ارگ ، گیتار ، سازهای کوبه ای مانند کاخن ، هنگ و سلفژ و همخوانی برگزار می کند.

کانون گردشگری

کانون گردشگری سرای محله سعادت آباد یکی از بخش های فعال و جذاب این سرای محله است. کانون گردشگری این سرای محله تورهای مختلف این سرای محله شامل تورهای یک روزه تهرانگردی و دو روزه ایرانگردی می شود.

گلخانه سرای محله

اگر اهل طبیعت و گل و گیاه آپارتمانی هستید ، در سرای محله سعادت آباد، گلخانه ای بسیار زیبا وجود دارد که می توانید گلهای آپارتمانی بسیار زیبایی را از این گلخانه تامین کنید. در این گلخانه فروش گل های زینتی ، آپارتمانی ، فروش گلدان ، فروش خاک گلدان و سفارش گلدان صورت می گیرد و خدماتی چون چمن زنی ، گل کاری ، چمن کاری ، هرس کاری ، سم پاشی ، درمان گل و گیاه های مریض ، انجام امور باغ و باغچه منازل و تهیه و ساخت آبنما نیز برای علاقمندان به گل و گیاه انجام می گیرد.

شما می توانید جهت کسب اطلاع از برنامه های آموزشی سرای محله سعادت آباد و نحوه برگزاری کلاس های آن با شماره تلفن این سرا تماس گرفته و اگر نظری در مورد این سرای محله و امکانات آن دارید ، با ما به اشتراک بگذارید.

3.2/5 - (8 امتیاز)
سرای محله وصفنارد
سرای محله فرمانیه

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
خروج از نسخه موبایل