1. صفحه اصلی
  2. سرای محله
  3. سرای محله سپهر
سرای محله سپهر

سرای محله سپهر

سرای محله سپهر یکی از مراکز فرهنگی محله سپهر سعادت آباد است. سرای محله سپهر با امکانات فراوان و محیط مناسب خود سهم قابل ملاحظه ای را در برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی محله سپهر دارد. ر این صفحه قصد داریم نگاهی به امکانات و کلاسهای سرای محله سپهر داشته باشیم. قبل از هرچیز برای ارتباط بهتر شما با این مرکز، آدرس و شماره تلفن سرای محله سپهر را به شما معرفی خواهیم کرد.

آدرس و شماره تماس سرای محله سپهر

شهرک غرب – بلوار دادمان – انتهای بلوار درختی – نرسیده به اتوبان آیت الله هاشمی رفسنجانی – ضلع جنوبی کلینیک تابان – کوچه آزاده – سرای محله سپهر
شماره تلفن : ۲۲۳۸۷۷۸۵

امکانات و کلاسهای سرای محله سپهر

خانه كودك سراي محله سپهر
خانه کودک سرای محله سپهر یکی از امکانات خوب این سرای محله است. در این خانه کودک آموزش های مختلفی در زمینه های نقاشی کودکان و آموزش خلاقیت ذهنی به کودکان ارائه می شود. کودکان با این کلاس ها می توانند برای آموزش ابتدایی آماده شوند.

آمفی تاتر

آمفی تاتر سرای محله سپهر جایی است که می توان در آنجا برنامه های مختلفی را اجرا کرد. آمفی تاتر سپهر یکی از بهترین اماکن برای برگزاری تجمعات و تشکل های محلی است.

تورهای تهرانگردی

سرای محله سپهر در مورد اجرای تورهای تهرانگردی یکی از مراکز فعال در محله سپهر سعادت آباد است. این تورهای با هزینه بسیار اقتصادی نقش موثری را در تفریحات سالم خانواده ها دارد.

آموزش شهروندی

سرای محله سپهر به مانند دیگر سرای محله های تهران برنامه های مختلفی را در زمینه آموزش شهروندی و مشارکت های اجتماعی دارد‌. این برنامه ها به طور معمول در مراکز خصوصی وجود ندارد اما سرای محلات در این زمینه فعال هستند. آموزش هایی مانند دوره های ایمنی و آتش نشانی ، سمینارها و وبینارهای اجتماعی از جمله این آموزش ها هستند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه ها و کلاسهای این مرکز با شماره تلفن سرای محله سرای محله سپهر ارتباط داشته باشید. اگر در مورد امکانات و کلاسهای سرای محله سپهر نظری دارید ، آن را با وبسایت کوچه گرد به اشتراک بگذارید.

امتیاز شما به این مطلب
سرای محله قیطریه
سرای محله اندیشه شمالی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست