1. صفحه اصلی
  2. سرای محله
  3. سرای محله شهران شمالی
سرای محله شهران شمالی

سرای محله شهران شمالی

سرای محله شهران شمالی از مراکز فرهنگی محله شهران شمالی است. محله شهران شمالی به دلیل نوپا بودن به لحاظ داشتن مراکز فرهنگی از جمله محلات در حال توسعه است ، اما سرای محله شهران شمالی با امکانات و فعالیت بسیار زیاد خود جایگاه خوبی را در سطح محله ایجاد کرده است. در این مطلب نگاهی به امکانات و کلاس‌های آموزشی سرای محله شهران شمالی خواهیم داشت. در ابتدا آدرس و شماره تماس سرای محله شهران شمالی را به شما معرفی می کنیم.

آدرس سرای محله شهران شمالی

تهران ، شهران ، میدان سوم ، خیابان شهید مهرانی

تلفن تماس سرای محله شهران شمالی
۰۲۱۴۴۳۳۸۳۲۱

خانه سلامت

خانه سلامت سرای محله شهران شمالی از جمله فعال ترین بخش های این سرای محله است که برنامه های متنوعی را در زمینه آموزش های شهروندی را به اهالی محله شهران شمالی دارد.

مرکز نیکوکاری کودکان مهر

سرای محله شهران شمالی در امر کمک رسانی به اقشار آسیب پذیر دارد. کمک های رفاهی این سرا به اقشار آسیب پذیر شامل موارد مختلفی چون کمپین های مادران زندانی ، کمک های درمانی و مالی و کمک های مختلف دیگری است که این اقشار نیازمند آن هستند.

مهد کودک و پیش دبستانی

مهد کودک و پیش دبستانی سرای محله شهران شمالی دارای بخش های متنوعی برای آموزش کودکان است. جشنواره های کودکانه وشاد ، کلاس نقاشی آموزشی کودک ،کاردستی و خلاقیت ، موسیقی کودک و آموزش های متنوع دیگر در خانه کودک این سرای محله برای کودکان اجرا شده و کودکان شما می توانند در محیطی شاد از این آموزش ها استفاده کنند.

کلاس های هنری

در سرای محله شهران شمالی، کلاس های آموزشی در زمینه هنر برگزار می‌شود. این کلاس ها بنا بر نیاز و تقاضای محله در فصول مختلف سال وجود دارد که برای مخاطبان آن بسیار جذاب است.

کارآفرینی

بخش کارآفرینی نیز از بخش های مهم سرای محله شهران شمالی است. این کلاس ها در جهت توانمند سازی اقتصاد خانواده ها در این سرای محله برگزار می‌شود.

5/5 - (1 امتیاز)
سرای محله جنت آباد شمالی
سرای محله شهران جنوبی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست