1. صفحه اصلی
  2. سرای محله
  3. سرای محله شهرزیبا
سرای محله شهرزیبا

سرای محله شهرزیبا

سرای محله شهرزیبا یکی از مراکز فرهنگی محله شهرزیبا است. سرای محله شهرزیبا با امکانات و کلاس های آموزشی متنوعی که در سطح محله شهرزیبا دارد ، نقشی مهم در بالا بردن کیفیت و سطح آموزشی اهالی این محله داشته است. در این صفحه قصد داریم نگاهی به امکانات و کلاس‌های سرای محله شهرزیبا داشته باشیم. در ابتدا برای ارتباط بهتر شما با این مرکز، آدرس و شماره تماس سرای محله شهرزیبا را به شما معرفی خواهیم کرد.

آدرس سرای محله شهر زیبا

آدرس: شهرزیبا – میدان کودک – کوچه شاداب – نبش بن بست لاله پلاک 1

شماره تماس جهت اطلاع از برنامه های سرای محله
02144325078

 

امکانات و کلاس‌های سرای محله شهرزیبا

مهد کودک سرای محله شهرزیبا یکی از امکانات خوب این سرای محله است. در این مهد کودک آموزش های مختلفی برای کودکان پیش بینی شده است. در کنار این مهد کودک ، مهد قرآنی هم وجود دارد که در امر یادگیری و حفظ و زبان آموزی قرآن فعالیت می کند. کلاس های نقاشی و درک مطلب و آشنایی با مفاهیم ریاضی از دیگر آموزش های مهد کودک سرای محله است.

کلاس های هنری

کلاس های هنری برگزار شده در سرای محله شهرزیبا بسیار متنوع است. در این کلاسها آموزش های بسیار زیادی در زمینه های آموزش چرم(کیف دوزی ،کفش ،معرق چرم ، تیکه دوزی با چرم ،کفش دوزی چرم ، روباندوزی ،تیکه دوزی پارچه کوسن دوزی ، آموزش خیاطی آسان مبتدی وپیشرفته ،آموزش انواع تابلو فرش ،فرش گلیم بافی ،گلیم برجسته تاپستری ، آموزش خوشنویسی و روان نویسی با خودکار ،آموزش شماره دوزی روی پارجه ،آموزش موزاییک شکسته شمع سازی و چاپ روی پارجه به علاقمندان به این هنرها ارائه می شود.

کلاس‌های آموزشی تقویتی و زبان های خارجی

کلاس های تقویتی برای دروس مختلف و آموزش زبان های خارجی در میان دانش آموزان بسیار پرطرفدار است و سرای محله شهرزیبا به همین دلیل ، این کلاسها را در برنامه های خود دارد.

مدرسه فوتبال

سرای محله شهرزیبا با وجود زمین چمن مصنوعی مناسب خود ، اقدام به دایر کردن مدرسه فوتبالی زیر نظر مربیان خوب کرده است و اقدام به جذب طرفداران این رشته ورزشی کرده است. در کنار این مدرسه فوتبال ، برگزاری مسابقات فوتبال نیز از جمله کارهای خوب این سرای محله است.

از دیگر کلاس های سرای محله شهرزیبا می توان به کلاس های آموزش ویترای،کاشی شکسته ، آموزش ساخت زیورآلات ، خیاطی( متد مولر ) ، چرتکه ، کارگاه های روانشناسی و کارگاه تغذیه اشاره کرد.

برای اطلاع از زمان و نحوه برگزاری کلاس ها ، با شماره تلفن سرای محله شهرزیبا ارتباط برقرار کنید و نظرات خود را در مورد این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)
سرای محله ابوذر شرقی
سرای محله وصفنارد

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
خروج از نسخه موبایل