1. صفحه اصلی
  2. سرای محله
  3. سرای محله قیطریه
سرای محله قیطریه

سرای محله قیطریه

سرای محله قیطریه یکی از مراکز فرهنگی محله قیطریه در منطقه ۱ تهران است. سرای محله قیطریه با امکانات و کلاسهای متنوع خود محیطی فرهنگی و جذاب را برای علاقمندان به آموزش های هنری و کارهای اجتماعی ایجاد کرده است. گر چه در محله قیطریه مراکز فرهنگی متعددی وجود دارد ، اما سرای محله قیطریه له جز کلاس های آموزشی ، دارای کارکردهای اجتماعی بسیاری است که این مرکز را نسبت به مراکز دیگر در رتبه ای بالاتر قرار داده است. در این مطلب قصد داریم نگاهی به امکانات و کلاسهای سرای محله قیطریه داشته‌ باشیم. در ابتدا برای ارتباط بهتر شما با این مرکز آدرس و شماره تلفن سرای محله قیطریه را به شما معرفی خواهیم کرد.

آدرس سرای محله قیطریه

خیابان شریعتی، خیابان شهید میرزاپور، خیابان قلندری شمالی، نبش بن بست شقایق، پلاک ۲۵

شماره تلفن سرای محله قیطریه
۰۲۱۲۲۳۹۰۴۸۰

امکانات و کلاسهای سرای محله قیطریه

امکانات و کلاسهای سرای محله قیطریه بسیار متنوع و کاربردی است. برخی از این برنامه ها عبارتند از :

خوشنویسی
زبان انگلیسی
نقاشی
موسیقی
خیاطی
کامپیوتر
کمک های اولیه
مهارت های زندگی
چرتکه
رباتیک

تورهای گردشگری

تورهای گردشگری یکی از بخش های جذاب سرای محله قیطریه است. تورهای تهرانگردی و ایرانگردی در این برنامه ها برای علاقمندان به سفر و تفریح و گردشگری ارائه می شود و شما می توانید با تماس با شماره تلفن سرای محله قیطریه، از این برنامه ها مطلع باشید.

باشگاه ورزشی ویژه بانوان و آقایان

باشگاه ورزشی سرای محله قیطریه دارای امکانات خوبی برای استفاده کودکان ، آقایان و بانوان این محله است که با کمترین هزینه برنامه های بسیاری برای ورزشکاران محله قیطریه تدارک دیده شده است.

خانه کودک با آموزش های مختلف برای کودکان

خانه کودک سرای محله قیطریه دارای امکانات و برنامه های مختلف آموزشی برای کودکان است و این مهد کودک جزو مهدهای برتر محله قیطریه است.
سرای محله قیطریه به جز کلاسهای آموزشی، دارای برنامه های مختلف اجتماعی است که این مرکز را نسبت به مراکز دیگر محله قیطریه در رتبه های بهتری قرار داده است.مشاوره فردی و خانواده و برگزاری همایش های روانشناسی ، دوره ها و برنامه های آموزش شهروندی، برنامه هایی برای تفکیک پسماند ، مسابقاتی در زمینه های مختلف برای کودکان از جمله این فعالیت ها است.

شما می توانید برای اطلاع از زمان و نحوه برگزاری کلاسهای سرای محله قیطریه با این مرکز ارتباط برقرار کنید و اگر نظری در مورد این مرکز دارید ، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز شما به این مطلب
سرای محله دریا
سرای محله سپهر

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست