1. صفحه اصلی
  2. سرای محله
  3. سرای محله مرزداران غربی ، شهرک هما
سرای محله مرزداران

سرای محله مرزداران غربی ، شهرک هما

سرای محله مرزداران غربی یکی از اماکن فرهنگی و هنری محله مرزداران است‌. سرای محله مرزداران غربی با امکانات و کلاس های آموزشی خوب خود سهمی بزرگ را در آموزش شهروندی در منطقه ۲ تهران و محله مرزداران دارد. این سرای محله یکی از فعال ترین سرای محلات منطقه ۲ تهران است. ر این صفحه قصد داریم نگاهی به امکانات و کلاس‌های آموزشی سرای محله مرزداران غربی داشته باشیم. در ابتدا بهتر است آدرس و شماره تماس سرای محله مرزداران غربی را به شما معرفی کنیم.

آدرس سرای محله مرزداران غربی
بلوار اشرفی اصفهانی، بالاتر از مرزداران ، کوچه بینظیر
شماره تماس سرای محله مرزداران غربی
۰۲۱۴۴۲۲۸۰۸۷

امکانات سرای محله مرزداران غربی

سرای محله مرزداران غربی دارای امکانات بسیاری است که توسط این امکانات خدمات بسیاری به اهالی این‌محله ارائه می شود. این امکانات به شرح زیر است

کانون کودک

سرای محله مرزداران دارای بخش ویژه ای برای کودکان به نام کانون کودک است. در این بخش فضایی تعبیه شده است که اهالی محله مرزداران غربی می توانند کودکان خود را برای نگهداری و استفاده از امکانات و کلاس های آموزشی کانون کودک ، به مربیان این مجموعه سپرده و از امکانات کانون کودک استفاده کنند. در این بخش از سرا امکانات متعددی برای آموزش کودکان وجود دارد.

سالن ورزشی

سرای محله مرزداران غربی دارای سالن ورزشی برای ورزش های رزمی و هوازی است. در این سالن کلاسهای مختلف ورزشی برای رده های سنی مختلف برگزار می‌شود.

کتابخانه و سالن مطالعه

کتابخانه و سالن مطالعه یکی دیگر از امکانات فرهنگی سرای محله مرزداران غربی است. دانش آموزان و دانشجویان می توانند از این سالن برای مطالعه استفاده کنند و خود را برای امتحانات دانشگاهی و دانش آموزی استفاده کنند.

کلینیک گل و گیاه

کلینیک گل و گیاه سرای محله مرزداران غربی یکی از بخش های جذاب این سرای محله است. علاقمندان به طبیعت‌ و گل و گیاه در این قسمت از سرای محله می توانند با طرز نگهداری از گیاهان آپارتمانی آشنا شده و خانه های خود را هر چه زیباتر کنند.

کلاس های آموزشی سرای محله مرزداران غربی

سرای محله مرزداران غربی کلاسهای آموزشی متنوعی را برگزار می کند.

کلاس های موسیقی

کلاس های موسیقی جزئی از کلاس های هنری سرای محله مرزداران غربی است. کلاسهای موسیقی سنتی ایرانی و کلاس های موسیقی پاپ از جمله کلاس های آموزش موسیقی در این سرای محله هستند.

آموزش موسیقی کودکان ، موسیقی ارف

از جمله کلاس های آموزشی موسیقی سرای محله مرزداران ، آموزش موسیقی ارف کودکان است. دوره های مجازی آموزش موسیقی کودک و بازیهای آوازی شامل ریتم سازی و شناخت آنها ، بلز ، فلوت.
شناخت ریتمها از طریق بادی پرکاشن ، کاپ ریتم طبلک ، شناخت نت های اصلی و تکنیکهای موسیقی در قالب داستان برای کودکان ۴ تا ۱۰ سال است.

آموزش زبان ترکی استانبولی

یکی از کلاس های آموزشی سرای محله مرزداران غربی، آموزش زبان ترکی استانبولی است که علاقمندان به این زبان می توانند از آن استفاده کنند.

کلاس های آشپزی

کلاس های آموزش آشپزی برای علاقمندان به غذا بسیار جذاب است و در این سرای محله کلاس های آشپزی برای علاقمندان به هنر آشپزی دایر است.

4.7/5 - (4 امتیاز)
سرای محله سازمان برنامه جنوبی

پست های مرتبط

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
خروج از نسخه موبایل