1. صفحه اصلی
  2. سرای محله
  3. سرای محله نوروز آباد (محله خلیج فارس)
سرای محله نوروز آباد

سرای محله نوروز آباد (محله خلیج فارس)

محله نوروز آباد یکی از محلات منطقه هجده است که عمر زیادی از تاسیس آن نگدشته است. محله نوروز آباد آخرین محله ای است که از محله خلیج فارس جدا شد و تبدیل به محله ای مستقل گردید. از زمان تاسیس محله نوروز آباد تا کنون و پس از افتتاح سرای محله نوروز آباد ، این سرای محله تبدیل به یکی از مراکز فرهنگی محله نوروز آباد شده است که خدمات فرهنگی ، آموزشی و اجتماعی بسیار زیادی را به اهالی محله نوروز آباد ارائه داده است. کلاس های سرای محله نوروز آباد و امکانات این سرای محله باعث شده است که بخش مهمی از خلاء مراکز فرهنگی در محله نوروز آباد مرتفع شود ، چرا که به دلیل عمر نه چندان زیاد محله نوروز آباد مراکز فرهنگی و آموزشی زیادی در این محله وجود نداشته است. در این صفحه قصد داریم نگاهی به کلاسهای سرای محله نوروز آباد ( شماره ۲) داشته باشیم. در ابتدا بهتر است آدرس و شماره تلفن سرای محله نوروز آباد را به شما معرفی کنیم.

آدرس سرای محله نوروز آباد

تهران ، بزرگراه فتح ( بزرگراه متوسلیان ) ، محله خلیج فارس ، بوستان انرژی ، سرای محله نوروز آباد
شماره تماس سرای محله نوروز آباد
۰۲۱۶۶۲۶۶۰۰۳

امکانات و کلاس های سرای محله نوروز آباد

مهد کودک

مهد کودک سرای محله نوروز آباد یکی از فعالترین بخش های این سرای محله است. سرای محله نوروز آباد در این بخش بسیار فعال است. در خانه کودک محله نوروز آباد ، خدمات مهد کودک و پیش دبستانی به کودکان ارائه می شود. این خدمات شامل آموزش های متنوعی است که کودکان از این آموزش ها استفاده می کنند. کارگاه مادر و کودک ، کارگاه ذهن پویا و استعداد یابی ، کارگاه هوش هیجانی ، پایگاه بینایی سنجی ، کارگاه مهارت های زندگی و تقویت حواس پنجگانه از جمله کارگاه های محله نوروز آباد خلیج فارس است.

کلاس های آموزش زبان

کلاس های آموزش زبان از جمله کلاس های سرای محله نوروز آباد است. کلاس های آموزشی زبان برای کودکان و نوجوانان ارائه می شود و شما می توانید با ثبت نام فرزندان خود ، آنها را از مزایای این کلاس ها و یادگیری زبان دوم بهره مند کنید. این کلاس ها با شهریه ای کمتر از شهریه کلاس های آزاد برگزار می شود و شهریه مناسب ، از جمله مزایای کلاس های زبان محله نوروز آباد است.

کلاس های شطرنج

در سرای محله نوروز آباد آموزش شطرنج جزو کلاس های آموزشی خوب این سرای محله است. آموزش شطرنج نقش پر رنگی در تقویت ذهن کودکان و نوجوانان دارد و به همین دلیل این کلاس ها در دستور کار سرای محله نوروز آباد قرار گرفته است.

آموزش شهروندی

یکی از مواردی که در برنامه های سرای محله نوروز آباد وجود دارد ، آموزش شهروندی است. این آموزش ها در محله نوروز آباد تنها در سرای محله برگزار می شود که می تواند در نوع زندگی شهری اهالی این‌محله نقش پر رنگی داشته باشد.
سرای محله نوروز آباد در مدت اندک فعالیت خود توانسته است نقش برجسته‌ ای را در برگزاری کلاس های آموزشی و فعالیت های اجتماعی در محله نوروز آباد داشته باشد و با محیطی امن و مناسب خانواده های بسیاری را به این برنامه ها جلب کند.

4.8/5 - (6 امتیاز)
سرای محله سازمان برنامه شمالی
سرای محله خلیج فارس جنوبی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست