1. صفحه اصلی
  2. اخبار و رویدادها
  3. سومین استعفای زنجیره ای در شورای شهر پنجم تهران
استعفای حسن خلیل آبادی

سومین استعفای زنجیره ای در شورای شهر پنجم تهران

به گزارش وبسایت کوچه گرد ، استعفاهای زنجیره ای برخی از اعضای شورای شهر تهران ، امروز به یکی از مباحث روز شورا مبدل شده است. پس از استعفای بهاره آروین و استعفای حجت نظری ، حسن خلیل آبادی سومین عضو مستعفی شورای شهر تهران است. دو استعفای پیشین در این شورا هیچ کدام منجر به خروج این اعضاء از شورای شهر تهران نشده است و مشخص نیست که این استعفاء نیز به کدام سرنوشت دچار خواهد شد. آیا حسن خلیل آبادی از شورای شهر تهران خواهد رفت؟

در مورد استعفاهای قبلی به دلیل وساطت شورای شهر تهران ، بهاره آروین و حجت نظری در شورا ماندند. دلیل آن نیز بیشتر تعهد اعضای شورا بر حفظ و سیانت از رای مردمی و ماندن شورای شهر تهران روی یکدستی اعضا بود. اما بیشتر به نظر می رسید ، استعفاهای گذشته بیشتر جنبه ای نمایشی داشتند ، چرا که پس از مدت بسیار کوتاهی منجر به بازپس گیری استعفای آن ها شد.

در مورد استعفای حسن خلیل آبادی باید دید که آیا این استعفا نیز با سرنوشت وساطت و ماندن در شورا ختم خواهد شد و یا حسن خلیل آبادی با پافشاری بر استعفای خود در روزهای پایانی شورای شهر پنجم تهران ، از این شورا خداحافظی خواهد کرد. اگر این استعفا با پافشاری حسن خلیل آبادی منجر به خروج وی شود جایگزین او در شورای شهر تهران ، مهدی چمران خواهد بود.

بسیار بعید است که اعضای شوای شهر تهران به راحتی اجازه چنین اتفاقی را بدهند ، چرا که از اولویت های بسیار مهم شورای شهر تهران در دوره پنجم و از روز اول یکدست نگاه داشتن شورای شهر پنجم بوده است. به همین دلیل است که به نظر می رسد بیشتر این استعفاهای زنجیره ای نتیجه ای جز بازپس گیری استعفا نداشته و بیشتر با اهدافی دیگر در جامعه خبری مطرح می گردد.

امتیاز شما به این مطلب
طرح عجیب شورای شهر تهران برای شهرداری
قتل عام درختان محله صادقیه در منطقه هجده تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
خروج از نسخه موبایل