1. صفحه اصلی
  2. مرکز خرید تیراژه مرکز خریدی رنگارنگ و متنوع
مرکز خرید تیراژه

مرکز خرید تیراژه مرکز خریدی رنگارنگ و متنوع

مرکز خرید تیراژه از بهترین مراکز خرید تهران است که در محله باغ فیض و پایینتر از پونک قرار دارد. مرکز خرید تیراژه با تنوع بسیار زیاد در فروشگاه های عرضع پوشاک و انواع مایحتاج مورد نیاز خانواده ها توانسته است خود را به عنوان یکی از بهترین جاهای دیدنی تهران معرفی کند. فروشگاه های مد و لباس ، کیف و چرم ، موبایل و عطر و ادکلن از فروشگاه های متنوع مرکز خرید تیراژه هستند. این پاساژ به جز مراکز خرید دارای امکانات متنوعی مانند شهر بازی ، بولینگ سرزمین عجایب و غذاخوری های بسیار زیادی است که توانسته این پاساژ را به مرکزی بزرگ برای تفریح و خرید تبدیل کند.

مرکز خرید تیراژه دارای دو شعبه است. شعبه اول پاساژ تیراژه که به پاساژ تیراژه 1 معروف است ، در بزرگراه اشرفی اصفهانی و پایینتر از میدان پونک قرار دارد و پاساژ تیراژه 2 در شرق تهران قرار دارد. بنابراین پاساژ تیراژه برای ساکنین غرب و شرق تهران قابل دسترس است و هر کدام از ساکنین این بخش های شهر تهران می توانند از نزدیکترین مرکز خرید تیراژه به خود استفاده کنند.

آدرس پاساژ تیراژه 1 : بزرگراه اشرفی اصفهانی ، پایینتر از میدان پونک ، حدفاصل بزرگراه حکیم و بزرگراه همت

آدرس پاساژ تیراژه 2 : شمال به جنوب بزرگراه امام علی ، خروجی خیابان شهید مدنی ، جنب ایستگاه مترو شهید مدنی

هر دوی این مراکز خرید جزو بهترین مراکز خرید تهران هستند.

پاساژ تیراژه 1

پاساژ تیراژه 1 ، از بهترین مراکز خرید غرب تهران است که در اوایل دهه 80 افتتاح شده و از همان زمان زمان نیز توانسته است ، جایگاه خوبی را در میان مراکز خرید غرب تهران کسب کرده و این جایگاه را تاکنون حفظ کند. تنوع فروشگا هها ، وجود مراکز تفریحی در داخل این مرکز خرید و وسعت زیاد آن کمک کرده است تا جذابیت های این مرکز خرید هر روز بیشتر از دیروز باشد. مرکز خرید تیراژه 1 دارای پنج طبقه است که در هر کدام از این طبقات ، امکانات متنوعی فراهم شده است.

ویژگی های ساختمان مرکز خرید تیراژه 1

مرکز خرید تیراژه 1 در 5 طبقه طراحی شده است. طبقات پنجگانه تیراژه شامل طبقه منفی 1 ، طبقه همکف و 3 طبقه فوقانی این مرکز است. طراحی ساختمان به گونه ای است که در هر ساعت از روز ، نور آفتاب به طور مستقیم به درون طبقات نفوذ کرده و محوطه را با نور طبیعی ، نورپردازی کند. این ویژگی به دلیل سازه شیشه ای پاساژ تیراژه است.

طبقه منفی 1

طبقه منفی 1 مرکز خرید تیراژه دارای حدود 40 فروشگاه فعال در زمینه عرضه پوشاک و سیسمونی کودک است. تنوع محصولات این طبقه بسیار زیاد است و شما می توانید برای تمام سنین کودکان خود ، پوشاک و یا لوازم مورد نیاز آن ها را تامین کنید. اگر کودکی در منزل دارید و یا خواستار خرید کادویی برای کودکان را دارید ، این طبقه یکی از بهترین پیشنهادات ما برای خرید این لوازم است.

طبقه 1

در طبقه اول مجتمع تجاری تیراژه فروشگاه های متعددی وجود دارد که به عرضه انواع پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، فروش موبایل و محصولات چرمی مشغول هستند. این طبقه به صورت مربعی شکل طراحی شده و در مرکز آن نیز کافی شاپی بزرگ جهت استراحت و سرو انواع نوشیدنی و کیک ها تعبیه شده است.

طبقه ۲

در طبقه ۲ مجتمع تجاری تیراژه ۲ نیز فروشگاه های بسیاری برای خرید لوازم مورد نیاز شما وجود دارد. در این طبقه تنوع فروشگاه ها بسیار بیشتر از طبقات منفی و طبقه ۱ است و بسیاری از برندهای مد و لباس در این طبقه دارای فروشگاه عرضه محصولات هستند. در این طبقه یکی از قدیمی ترین برندهای فست فود کشور به نام بوف نیز وجود دارد که برای علاقمندان به غذاهای فست فودی بسیار جذاب است ، به خصوص که فست فود آن نیز از برندهای قدیمی فست فود باشد.

طبقه۳

سرزمین عجایب

طبقه سوم پاساژ تیراژه ۱ ، یکی از هیجان انگیزترین طبقات برای کودکان است‌‌. در این طبقه قسمتی به نام سرزمین عجایب وجود دارد که بخصوص در زمان خود جزو جذابترین شهر بازی کودکان بود و امروزه نیز دارای جذابیت های خاص خود است. این طبقه طعم گردش و خرید را با یکدیگر همراه کرده و البته سرزمین عجایب آن نیز تنها اختصاص به بازی های کودکان ندارد. حتی بسیاری از پدر و مادرها در این بخش با سرگرمی هایی مواجه اند که برای آن ها نیز جذابیت دارد.

دسترسی به مرکز خرید تیراژه با خودروی شخصی

اگر قصد رفتن به این مرکز خرید را دارید ، باید بدانید که بهترین مسیر برای رفتن به پاساژ تیراژه از طریق بزرگراه اشرفی اصفهانی است. از طرف میدان آزادی و صادقیه می توان به سمت پونک رفته و در مقابل محله پونک باید از بزرگراه همت به سمت جنوب برگشته و خود را به این مرکز خرید برسانید. همچنین برای کسانی که می خواهند از بزرگراه همت و حکیم به این مکان بروند ، مرکز خرید تیراژه در حد فاصل بین بزرگراه های حکیم و همت قرار داشته و باید از سمت شمال یا میدان پونک به سمت پاساژ تیراژه ۱ ، در جنوب بزرگراه همت برسند.

مسیر پاساژ تیراژه ۱ با اتوبوس

خطوط بی آر تی میدان آزادی به سمت دانشگاه علوم و تحقیقات بهترین خط اتوبوسرانی برای رفتن به پاساژ تیراژه ۱ است. از طرف شمال یا جنوب و در حد فاصل بزرگراه حکیم تا بزرگراه همت ، ایستگاهی به همین نام وجود دارد که باید در این ایستگاه پیاده شده و خود را به پاساژ تیراژه برسانید.

مسیر پاساژ تیراژه ۱ با مترو

نزدیکترین خط مترو به پاساژ تیراژه ۱ از طریق ایستگاه مترو اشرفی اصفهانی در خط ۶ مترو است.

امکانات پاساژ تیراژه ۱

مرکز خرید تیراژه ۱ دارای پارکینگی چند طبقه در پشت این مجتمع تجاری است که برای پارک خودرو می توانید از این پارکینگ برای پارک خودروی خود استفاده کنید ، اما باید توجه داشته باشید که در روزهای تعطیل ظرفیت این پارکینگ جوابگوی حجم مراجعین نیست و حتما باید در خیابان های شلوغ اطراف جایی برای پارک خودرو بیابید ، بنابراین توصیه می شود که در روزهای تعطیل تا حد امکان از حمل و نقل عمومی برای رفتن به مرکز خرید تیراژه ۱ استفاده کنید.

 

مرکز خرید تیراژه ۲ ، شرق تهران

مرکز خرید تیراژه 2
مرکز خرید تیراژه 2 یکی از اولین مراکز خرید به سبک جدید و مدرن است. این مرکز خرید دارای امکانات و فروشگاه های متنوعی است و مجموعه ای از برندها و مراکز تفریحی را در خود جمع کرده است. وجود سینما ، شهربازی ، انواع رستوران ها و فست فودها و بسیاری دیگر از این موارد جزو امکانات خوب پاساژ تیراژه 2 هستند.


وبسایت مرکز خرید تیراژه 2 (اینجا کلیک کنید)

دسترسی به پاساژ تیراژه 2

برای رفتن به مرکز خرید تیراژه 2 باید از اتوبان امام علی به سمت جنوب حرکت کنید و از خروجی شهید مدنی به سمت ایستگاه مترو شهید مدنی حرکت کرده تا به مرکز خرید تیراژه برسید.

دسترسی به مرکز خرید تیراژه 2 با مترو

نزدیکترین ایستگاه مترو به مرکز خرید تیراژه 2 ، ایستگاه مترو شهید مدنی در خط 3 مترو تهران است.
مرکز خرید تیراژه با این امکانات گسترده می تواند بسیاری از نیازهای شما را برای یک خرید خوب و یک تفریح چند ساعته برآورده کند. وجود شهربازی و رستوران های تیراژه فرصتی پدید آورده تا در هنگام خرید مکانی مناسب را جهت صرف غذا نیز داشته باشید و با این مشخصات مجتمع تجاری تیراژه جزو بهترین مراکز خرید تهران و حتی جزو جاهای دیدنی تهران است.

5/5 - (1 امتیاز)
فهرست
خروج از نسخه موبایل