1. صفحه اصلی
  2. مرکز خرید میلاد نور ، فروشگاه ها و امکانات خرید
میلاد نور

مرکز خرید میلاد نور ، فروشگاه ها و امکانات خرید

1 دیدگاه

مرکز خرید میلاد نور یکی از بهترین مراکز خرید تهران است. مرکز خرید میلاد نور را با امکانات و فروشگاه های برند بسیاری می شناسند که در این مرکز خرید وجود دارد. بسیاری از فروشگاه های میلاد نور تهران از بهترین برندهای مد و پوشاک و اکسسوری هستند و این موضوع تجربه خرید متفاوتی را برای شما رقم می زند. با ما همراه باشید تا امکانات ، مسیر و نزدیکترین مترو و جاذبه های پاساژ میلاد نور را با هم بگردیم.

مرکز خرید میلاد نور

مرکز خرید میلاد نور تهران از جمله بهترین مراکز خرید تهران است. مرکز خرید میلاد نور در سال ۱۳۷۸ در محله شهرک غرب ساخته شد و فعالیت خود را آغاز کرد. در زمان خود ، این مجتمع جزو بزرگترین مراکز خرید تهران بود که در رتبه های بالای مراکز خرید تهران از نظر وسعت و تعداد فروشگاه ها قرار می گرفت و البته در حال حاضر نیز توانسته است جایگاه خوب خود را در میان مراکز خرید تهران حفظ کند. این مجتمع دارای ۳۵۷ فروشگاه است که انواع محصولات و لوازم مورد نیاز خانواده ها در آن عرضه می شود. حضور برندهای معتبر در این مجتمع به همراه فروشگاه های عرضه مد و لباس و پوشاک ، لوازم ورزشی ، برندهای پوشاک و کیف کفش ، صنایع تزیینی و صنایع دستی ، موبایل و لوازم جانبی ، طلا و جواهرات و کافه ها و غذاخوری های بسیار رنگ و بوی گردش و خرید و تفریح را در یک مجتمع جمع کرده است. به همین دلیل مرکز خرید میلاد نور نه تنها خود را به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید تهران ، بلکه به عنوان یکی از جاهای دیدنی تهران معرفی کرده است‌.

معماری مجتمع تجاری میلاد نور

معماری مجتمع تجاری میلاد نور به سبک مدرن و با الهام از مراکز خرید اروپایی ساخته شده است. این ساختمان دارای شش طبقه و دارای ۳۵۷ فروشگاه تجاری است که در کنار یکدیگر توانسته است خود را با عنوان یکی از بزرگترین مجتمع های تجاری تهران معرفی کند. در معماری مجتمع تجاری میلاد نور، سبکی غربی وجود دارد. در این سبک از معماری ، بازارها در طبقات قرار می گیرند و این نوع از معماری بر خلاف معماری ای سنتی مانند بازار بزرگ تهران ، بازار تجریش و بازار شهر ری است که مغازه ها توسط راهروهای در کف ساخته می شوند. همچنین وجود مصالحی مانند شیشه و نورپردازی های مصنوعی ، دارای احساسی از مدرنیته است.‌

مرکز خرید میلاد نور کجاست؟

مرکز خرید میلاد نور تهران ، یکی از مراکز خرید شهرک غرب است. بسیاری این پاساژ را جزو مراکز خرید سعادت آباد نیز محسوب می کنند و آن را با نام مرکز خرید میلاد نور سعادت آباد می شناسند. مرکز خرید میلاد نور در ابتدای بلوار فرحزادی در شهرک غرب قرار دارد. ( مشاهده روی نقشه )

مسیر دسترسی به مرکز خرید میلاد نور

مسیر دسترسی به پاساژ میلاد نور از چند طریق امکان پذیر است. این مرکز خرید یکی از مراکز خرید بسیار خوش مسیر تهران است و با طرق مختلف می توان به این مرکز خرید رفت. دسترسی با خودروی شخصی ، دسترسی با مترو و اتوبوس از جمله راه های دسترسی به مرکز خرید میلاد نور است و همه این راه های دسترسی بسیار خوش مسیر هستند.

دسترسی با خودروی شخصی
بهترین مسیر برای رفتن به مجتمع تجاری میلاد نور با خودروی شخصی ، از طریق میدان صنعت است. برای رفتن به مرکز خرید میلاد نور می توانید از طریق بزرگراه شیخ فضل الله خود را به میدان صنعت یا میدان شهرک غرب رسانده و وارد بلوار فرحزادی شوید و در ابتدای بلوار فرحزادی خود را به این مرکز خرید برسانید. اگر می خواهید از طریق بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ، خود را به این مرکز خرید برسانید نیز می توانید از این بزرگراه خود را به بلوار فرحزادی رسانده و قبل از رسیدن به میدان صنعت به این مرکز خرید خواهید رسید.

میلاد نور با مترو
مرکز خرید میلاد نور یکی از مراکز خوش مسیر با مترو است. نزدیکترین ایستگاه مترو به مرکز خرید میلاد نور ، ایستگاه مترو میدان صنعت است که در خط 7 مترو تهران قرار دارد. بعد از پیاده شدن از این ایستگاه نزدیک به 10 دقیقه پیاده روی لازم است تا بتوانید خود را از طریق مترو به میلاد نور رسانده و از طریق درب بلوار فرحزادی وارد این مجتمع تجاری شوید.

دسترسی با اتوبوس و تاکسی
پایانه اتوبوسرانی میدان صنعت و پایانه تاکسیرانی میدان صنعت امکان دسترسی به مجتمع تجاری میلاد نور با تاکسی و اتوبوس را فراهم می کند. از بسیاری از نقاط شهر نیز این ارتباط برقرار بوده و از میدان های آزادی ، میدان انقلاب ، میدان صادقیه و بسیاری دیگر از مسیرها می توان خود را با تاکسی یا اتوبوس به مرکز خرید میلاد نور رساند. پیاده روی لازم از این پایانه تا مرکز خرید نیز بیش از 10 دقیقه نخواهد بود و با یک مسیر کوتاه به این مرکز خرید خواهید رسید.

فروشگاه های میلاد نور

فروشگاه های مرکز خرید میلاد نور ، بسیار متنوع است. این مرکز خرید در شش طبقه طراحی شده و در هر کدام از این طبقات فروشگاه های متعددی برای عرضه انواع پوشاک زنانه و مردانه ، لباس کودک ، پوشاک ورزشی ، کیف و کفش ، محصولات چرمی ، طلا و جواهرات ، موبایل و فروشگاه های مد و لباس وجود دارد. تنوع فروشگاهی در این مکز خرید بسیار بالا است و به همین دلیل می تواند تقریبا تمام نیازهای شما را به انواع محصولات مورد نیاز برطرف کند.

برندهای پاساژ میلاد نور
مرکز خرید میلاد نور با حضور بسیاری از برندهای معتبر ایرانی و خارجی شناخته می شود. بسیاری از برندهای معتبر در این مرکز خرید حضور دارند و دلیل حضور این برندها نیز موقعیت بسیار خوب این مجتمع تجاری و همچنین بازدیدهای روزانه بسیار زیاد در این مرکز خرید است. برندهای مطرح و موجود در میلاد نور شامل فروشگاه های بامبو، فروشگاه ماکسیم، فروشگاه نایک ، برند روبرتو کاوالی، فروشگاه اسکیچرز، فروشگاه پوما، برند مارال چرم، فروشگاه کیف و کفش بوفالو ، پیرگاردین ، دسینی ، پوما ، یاتاش ، گابانا ، تامی و فروشگاه آدیداس اشاره کرد. علاوه بر فروشگاه های لوکس پوشاک، این مجتمع در زمینه های دیگری مانند برندهای خانه و آشپزخانه نیز در این مرکز خرید فعالیت دارند. وجود این تعداد برند در کنار فروشگاه های متعدد دیگر محیطی بسیار جذاب را برای بازدید کنندگان فراهم کرده است.

طبقات پاساژ میلاد نور

پاساژ میلاد نور در شش طبقه طراحی شده است. هر کدام از این شش طبقه دارای فروشگاه ها و مراکز تفریحی گوناگونی هستند که می تواند تجربه خرید و گردشی یک روزه و مناسب ا در یک مرکز تفریحی خوب برای شما فراهم کند. از این نظر مرکز خرید میلاد نور تنها به عنوان یک مرکز خرید مطرح نیست و بلکه می تواند به عنوان یکی از بهترین جاهای دیدنی تهرا ننیز به شمار رود. شش طبقه پاساژ میلاد نور شامل موارد زیر است.

طبقه اول :
طبقه اول مرکز خرید میلاد نور بیشتر به فروشگاه های مد و لباس ، پوشاک زنانه ، پوشاک مردانه ، فروشگاه های کیف و کفش ، لباس خواب زنانه ، محصولات طبی و عینک آفتابی اختصاص دارد و جزو طبقات پرتردد این مجتمع تجاری است.

طبقه دوم :
طبقه دوم این مرکز خرید در کنار فروشگاه های پوشاک به فروشگاه های جواهرات و طلا و ساعت نیز اختصاص یافته است. این طبقه نیز دارای جذابیت های خاص خود است و به خصوص برای افرادی که خواهان جواهرات و ساعت های لوکس هستند ، دارای جذابیت مخصوصی است.

طبقه سوم :
طبقه سوم دارای فروشگاه های عرضه پوشاک زنانه و مردانه ، فروشگاه های موبایل و لوازم جانبی، فروشگاه های دکوراتیو و فروشگاه های تولد است که در کنار چند کافه قرار دارد.

طبقه چهارم:
در طبقه چهارم فروشگاه های مد و لباس ، دکوری ، موبایل و لوازم جانبی ، صرافی ، فرش ، ۴روشگاه های لوازم تزئینی ، املاک ، زیورآلات ، تم تولد ، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و فروشگاه های صنایع دستی است. .

طبقه پنجم:
در طبقه پنجم شما می توانید لوازم تزئینی ، انواع مانتو و پوشاک زنانه ، مبلمان ، لوازم اتاق خواب ، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم سیسمونی و پرده و مبلمان منزل را تهیه کنید.

طبقه ششم:
طبقه ششم ، بیشتر اختصاص به علاقمندان غذا و فست فود و کافه ها دارد و شما می توانید در هنگام خستگی از خرید و بازار گردی از امکانات این طبقه استفاده کنید. این رستوران و کافه ها محل مناسبی برای قرارهای دوستانه است و می تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند.

سوالات متداول درباره مرکز خرید میلاد نور

پارکینگ میلاد نور
پارکینگ میلاد نور در طبقات زیر همکف طراحی شده و این مجتمع دارای پارکینگ اختصاصی برای مشتریان است. اما پارکینگ میلاد نور در روزهای تعطیل دارای ترافیک زیادی بوده و ممکن است از نظر تامین پارکینگ در روزهای تعطیل مشکلاتی برای بازدید کنندگان وجود داشته باشد.

ساعات کاری میلاد نور
ساعات کاری میلاد نور در تمام روزها و حتی روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب بوده و این ساعات کاری در تمام روزهای سال ثابت است. تنها در تابستان ها امکان بازدید و خرید از این مجتمع گاهی تا ۱۱ شب ادامه دارد.

حراج میلاد نور
در روزهایی از سال ، برخی از فروشگاه های این مجتمع اقدام به حراج اجناس خود می کنند. تخفیف میلاد نور ، بیشتر در انتهای فصول اتفاق می افتد و شما می توانید از طریق پیج ها و کانال های این فروشگاه ها از زمان حراج میلاد نور مطلع شوید.

سال ساخت پاساژ میلاد نور
این مجتمع تجاری در سال ۱۳۷۸ ساخته شده و مورد بهره برداری قرار گرفت. از نظر سال ساخت میلاد نور ، یکی از اولین مراکز بزرگ خرید تهران به سبک مدرن بود.

مانتو فروشی در پاساژ میلاد نور
مانتو فروشی های پاساژ میلاد نور جزو بهترین برندهای و کیفیت های مانتو و لباس در سطح تهران هستند‌. این مانتو فروشی ها در میلاد نور در اکثر طبقات این مجتمع وجود دارند و شما می توانید از این فروشگاه ها ملزومات خود را تهیه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • مرکز خرید میلاد نور واقعا مرکز خرید خوبیه. فقط قیمت اجناس تو این مرکز خیلی گرونه. بعضی از فروشگاه هاش قیمتای خوبی دارن اما قیمت اجناس تو بعضی از فروشگاه های میلاد نور زیادی گرونه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
خروج از نسخه موبایل