1. صفحه اصلی
  2. مرکز خرید پالادیوم کجاست، معرفی مرکز خریدی باشکوه در زعفرانیه تهران
مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم کجاست، معرفی مرکز خریدی باشکوه در زعفرانیه تهران

8 دیدگاه

مرکز خرید پالادیوم یکی از بهترین مراکز خرید تهران در محله زعفرانیه است. مرکز خرید پالادیوم ، مرکز خریدی قدرتمند و با شکوه در شمال تهران است که زیبایی و شکوه این مرکز خرید همه را به سمت خود جلب کرده است. حضور برندهای معتبر ایرانی و خارجی و کیفیت خوب اجناس موجود، حراج مرکز خرید پالادیوم ، خرید آنلاین و بالا بودن قیمت ها در پالادیوم از جمله ویژگی های این مرکز خرید معتبر است. در این صفحه قصد داریم نگاهی به امکانات ، مسیر دسترسی ، شناخت معمار پالادیوم داشته باشیم. پس با وبسایت کوچه گرد با این مطلب همراه باشید.

مرکز خرید پالادیوم کجاست؟

مرکز خرید پالادیوم یکی از مراکز خرید شمال تهران است که بین محلات محمودیه ، زعفرانیه و ولنجک قرار دارد. مرکز خرید پالادیوم در خیابان مقدس اردبیلی ، نبش خیابان های عروضی و الله وردیان قرار داشته و در یک سه راهی مهم که محلات محمودیه ، زعفرانیه و ولنجک را به هم متصل می کند ، قرار دارد. این سه راهی مهم ، سه راهی خیابان های مقدس اردبیلی، خیابان محمودیه و خیابان الف قرار دارد.

مرکز خرید پالادیوم

در سال ۱۳۸۸ کلنگ مرکز خریدی در زعفرانیه تهران زده شد که بعدها این مرکز را تبدیل به یکی از معتبرترین و بهترین مراکز خرید تهران کرد. عملیات ساخت این مرکز سه سال به طول انجامید و در سال ۱۳۹۱ بود که مرکز خرید پالادیوم افتتاح شد. این ساختمان در اضلاع شمالی دارایی ۱۱ طبقه ، از ظلع جنوبی ۱۳ طبقه و در ضلع همکف دارای ۶ طبقه است. مرکز خرید پالادیوم یکی از زیباترین و مجهزترین مجتمع های تجاری شمال تهران است.

این مجتمع بزرگ به گونه ای طراحی شده است که بتواند هر سلیقه ای را از خود راضی کرده و همه بازدید کنندگان را با رضایت کامل با خود همراه کند. امکانات این مجتمع بزرگ ، تنها به فروشگاه های عرضه کالا محدود نمی شود ، بلکه این مجتمع بزرگ یک مجتمع تجاری ، اداری ، تفریحی و خدماتی است. فروشگاه های مرکز خرید پالادیوم شامل فروشگاه های عرضه انواع کالاها در زمینه های مختلف مانند فروشگاه های پوشاک زنانه و مردانه ، فروشگاه های مد و لباس ، وسایل تزئینی ، موبایل و لوازم جانبی ، لباس خواب زنانه ، لباس کودک ، پوشاک ورزشی ، طلا و جواهرات ، عروسک و اسباب بازی ، صنایع دستی ، کالاهای هنری و بسیاری از بوتیک ها و کالاهای مورد نیاز است.

بسیاری از برندهای معتبر مد و پوشاک و لوازم ورزشی در این مرکز خرید دارای فروشگاه هستند. حضور این برندهای معتبر جلوه خاصی را به این پاساژ داده است‌. از طرفی دیگر ، مجتمع پالادیوم مرکز بسیاری از شرکت ها و تورهای مسافرتی و دفاتر خدماتی در زمینه صنعت بیمه و بانکی است و توانسته است این مجتمع را به مجتمعی خدماتی تبدیل کند. وجود کافه ها و رستوران های متعدد نیز جلوه ای دیگر به این مجتمع داده و امکان رستوران گردی و قرارهای دوستانه را در این مجتمع فراهم کرده است.

آدرس و ساعت کاری مجتمع پالادیوم

آدرس دقیق مرکز خرید پالادیوم:
تهران، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، مرکز خرید پالادیوم

ساعات کاری :
ساعت کاری پاساژ پالادیوم برای واحدهای تجاری ۱۰ تا ۲۲، برای رستوران‌ و کافه‌ها ۱۱ تا ۲۳ و برای سوپرمارکت ۹ تا ۲۲:۳۰

  • نکته قابل توجه این است که درب مرکز خرید در روزهای پنجشنبه ساعت ۲۳ و در سایر روزها ساعت ۲۲:۳۰ بسته می شود.

برای بازدید از وبسایت مرکز خرید پالادیوم اینجا کلیک کنید

پارکینگ پاساژ پالادیوم

این پاساژ مجهز به ۶ طبقه پارکینگ در زیر زمین است و شما با خیالی آسوده می توانيد از این پارکینگها برای خودرو شخصی استفاده کنید. هزینه آن به ازای هر ساعت ۳۰۰۰ تومان است.

شماره تلفن اطلاعات مرکز خرید: ۲۲۰۱۰۶۰۰-۰۲۱

شماره تلفن امور مشتریان: ۲۲۶۶۳۰۶۶-۰۲۱

مسیر دسترسی به مرکز خرید پالادیوم

برای رفتن به مرکز خرید پالادیوم می توانید از مسیر های متعددی استفاده کنید. همانطور که گفته شد ، مرکز خرید پالادیوم در سه راهی محمودیه ، زعفرانیه و ولنجک قرار دارد و شما می توانید از هر کدام از این محلات و یا خیابان های آن ها به این پاساژ برسید.

مسیر پالادیوم با خودرو شخصی
مسیر پالادیوم از خیابان چمران جزو بهترین مسیرهای دسترسی به پاساژ پالادیوم است. شما می توانید از بزرگراه چمران و بعد از طی کردن سعادت آباد به خروجی ولنجک و رفته و وارد خیابان الف شده و به این مرکز خرید برسید. اگر از طرف شرق بزرگراه چمران وارد این بزرگراه می شوید ، بعد از الهیه و پارک وی به خروجی خیابان الف خواهید رسید و می توانید از این خیابان خود را به این مرکز خرید برسانید. اگر تمایل دارید تا از خیابان ولیعصر خود را به این پاساژ برسانید ، باید از خیابان ولیعصر وارد خیابان مقدس اردبیلی شده و در انتهای خیابان مقدس اردبیلی به پاساژ پالادیوم خواهید رسید. مسیر دیگر نیز از طرف خیابان ولیعصر است که در کنار پارک وی باید وارد خیابان محمودیه شده و خود را به این مرکز خرید برسانید.

پالادیوم با مترو
نزدیکترین ایستگاه مترو به پالادیوم ، ایستگاه مترو تجریش است. برای رسیدن به این مرکز خرید باید در ایستگاه مترو تجریش از مترو پیاده شده و با خطوط تاکسی خود را به چهار راه پارک وی برسانید و از خیابان محمودیه نیز با تاکسی به مرکز خرید پالادیوم خواهید رسید.

معمار پالادیوم
معمار پالادیوم مهندسی بزرگ به نام‌ مهندس پدرام امن زاده است. مهندس پدرام امن زاده معمار و مجری طرح های بزرگی چون مجتمع تجاری پالادیوم و طبقه آخر هتل اسپیناس تهران است. مهندس پدرام امن زاده در بسیاری از شهرهای ایران دارای طراحی مجتمع های ویلایی و تجاری است و بزرگترین طراحی این مهندس توانا ، مجتمع تجاری پالادیوم است.

مالک پاساژ پالادیوم کیست؟

مالک پاساژ پالادیوم کسی نیست جز حسن رفتاری. اگر اهل رستورانگردی باشید ، حتما نام رستوران های زنجیره ای رفتاری را شنیده اید. چلوکبابی رفتاری از برندهای بسیار معتبر و بزرگ در صنعت رستوران داری است. رستوران های رفتاری در بسیاری از شهرهای ایران دارای شعبه است و این شعبه ها جزو با کیفیت ترین رستوران های ایران است.
حسن رفتاری پس از رستوران داری وارد صنعت مجتمع های تجاری شد و پاساژ پالادیوم را طراحی کرده و اقدام به ساخت آن کرد. مجتمع تجاری پالادیوم ، امروز به یکی از بزرگترین برندهای معتبر در میان مراکز خرید ایران شده است.

پالادیوم یعنی چه؟

پالادیوم نام فلزی گرانبها و کمیاب است که نام مجتمع پالادیوم نیز از نام این فلز گرانبها گرفته شده است. پالادیوم فلزی سفید و متیل به نقره ای رنگ است. این فلز از طلا گرانتر بوده و جزو گرانترین و زیباترین فلزات است. پالادیوم در بسیاری از صنایع کاربرد داشته و جزو زیباترین فلزات محسوب می شود. مالک پاساژ پالادیوم با دلیل ارزش بالای این فلز و زیبایی آن ، پاساژ پالادیوم را به نام این فلز گرانبها نامگذاری کرده است.

معماری پاساژ پالادیوم
معماری پاساژ پالادیوم، از سبک معماری غربی الهام گرفته شده است. در طراحی نمای این مجتمع بزرگ از ترکیب سنگ و شیشه استفاده شده است و در ترکیب کوشش شده تا احجام هندسی به نوعی در کنار یکدیگر قرار گیرند تا این مجتمع بسیار بزرگتر و باشکوهتر از آنچه هست به نظر برسد. طبقات بالایی این مجتمع قدری عقب تر از طبقات پایین تر قرار گرفته اند و این موضوع کمک کرده است تا نام برند مرکز خرید پالادیوم ، چشم نوازتر شده و همچنین ساختمان این مجتمع بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد و عمق بیشتری را به بیننده القا کند.‌

ساختمان پالادیوم در زمینی به مساحت ده هزار متر مربع در اضلاع گوناگون ساخته شده است. تعداد طبقات در هر کدام از اضلاع آن با یکدیگر متفاوت است. ضلع جنوبی در ۱۳ طبقه، ضلع شمالی در ۱۱ طبقه و زیر همکف در ۶ طبقه ساخته شده است. شیشه‌های بزرگ در طراحی نما کمک کرده تا بتوان کلکسیونی از تبلیغات برند‌های معروف را بر سر در ورودی این مجتمع بزرگ دید و این معماری خاص می تواند هر بیننده ای را به درون ساختمان هدایت کند.

برندهای پاساژ پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم معدن بسیاری از برندهای معتبر ایرانی و خارجی است. لیست برندهای حاضر در این مجتمع بسیار طولانی است. نایک ، جین وست ، منگو ، جنیفر ، دیزل ، وومن سکرت ، سواروسکی ، تفال ، دوان ، پوما ، ، سلنا ، ال سی وایکیکی و اسپرینگ فیلد جزو برندهایی هستند که در این مجتمع فعالیت دارند.

قیمت اجناس پالادیوم

اگر قصد خرید از مرکز خرید پالادیوم را دارید ، بهتر است بدانید که مرکز خرید پالادیوم جزو بازارهای گران تهران است. قیمت اجناس پالادیوم به دلیل نظارت خاص بر روی کیفیت این اجناس از طرف مدیریت مجتمع ، جزو اجناس با کیفیت و گران حساب شده و قیمت اجناس در این پاساژ از سطح متوسط پاساژهای هم تراز خود بالاتر است.

قیمت اجاره مغازه در پالادیوم

اجاره مغازه در پالادیوم دارای شرایط خاصی است که از طرف مدیریت مجتمع در نظر گرفته شده است. متقاضیان اجاره مغازه در این مجتمع باید درخواست اجاره را به همراه لیست اجناس خود به مدیریت مجتمع ارائه دهند. مدیریت مجتمع پس از بررسی شرایط متقاضی و کیفیت اجناس آن و پس از تصویب شرایط اجاره ، متقاضی را در لیست نوبت اجاره فروشگاه قرار می دهند تا با تخلیه یکی از واحدها و رسیدن نوبت متقاضی، فروشگاهی به آن فرد تعلق گرفته و اجاره داده می شود. مدیریت مجتمع در مبحث کیفیت اجناس بسیار حساس هستند و یکی از دلایل بالا بودن قیمت اجناس در پالادیوم نیز همین حساسیت ها بر روی کیفیت اجناس است.

رستوران ها و فودکورت های پالادیوم

در طبقه سوم پاساژ پالادیوم مجموعه ای از فود کورت ها و رستوران ها وجود دارد. این طبقه یکی از جذابترین قسمت های مجتمع برای علاقمندان به غذا است. همه جور سلیقه در این طبقه با رستوران ها و غذاهای مورد علاقه خود روبرو می شوند. از رستوران های ایرانی و انواع کباب های ایرانی تا انواع رستوران های فرنگی و فست فودها در این طبقه یافت می شود که غذاهای ایتالیایی و مکزیکی و آسیایی سرو می کنند. بسیاری این محیط را مناسب قرارهای دوستانه و خانوادگی می دانند و برای رفتن به فودکورت های پالادیوم برنامه ریزی می کنند و تقریبا هیچ سلیقه ای در این طبقه بر روی زمین نخواهد ماند. به خصوص که در این طبقه انواع کافه ها و نوشیدنی ها نیز سرو می شود که دارای جذابیت خاصی برای ملاقات های دوستانه است. طبقه سوم محل رفع خستگی از بازار گردی و یا رستوران و کافه گردی است.

هایپر مارکت پالادیوم

شما حتی برای تهیه مایحتاج روزانه نیز می توانید به این مجتمع بروید. هایپر مارکت پالادیوم این امکان را فراهم کرده است تا شما بتوانید خریدهای روزانه خود را با بسته بندی های جذاب و در محیطی بسیار زیبا تهیه کنید. در این قسمت ما با یکی از بهترین فروشگاه های هایپر مارکت تهران مواجه خواهیم شد. از انواع میوه ها و سبزی های رنگارنگ ، گوشت و انواع ماهی ، حبوبات و مایحتاج روزانه با بهترین کیفیت و بسته بندی آماده شده است و این محیط خوب تجربه ای بسیار متفاوت را برای خرید های روزانه برای مشتریان خواهد داشت که در هیچ هایپر مارکتی با آن روبرو نخواهید شد.

این هایپر مارکت دارای انواع محصولات خارجی با کیفیت های بسیار عالی است. بهترین برندهای صنعت غذا و خوراکی در این هایپر مارکت حضور دارند و از نظر کیفیت حساسیت خوبی روی چینش و تهیه این محصولات برای خریداران اعمال شده است تا همه با خیالی آسوده از این هایپر مارکت خرید کنند.

خانه کودک پالادیوم

اگر قصد خرید در پالادیوم را دارید ، اما فکر می کنید که با وجود کودک خردسال این کار امکان پذیر نیست ، در اشتباهید. خانه کودک پالادیوم برای همین کار طراحی شده است تا کودک شما را در تمام زمان بازدید و خرید شما ، برایتان نگهداری کند. خانه کودک پالادیوم محیطی است که کودک شما در آن با هیجان انگیزترین بازی ها ، سرگرم خواهد بود و شما با خیالی آسوده به کار خود مشغول می شوید.

۱۶ مهر ماه هر سال به نام روز کودک نامگذاری شده است. هر سال در این روز خانه کودک پالادیوم ، جشنی را به نام پالادیوم به وقت کودکی برگزار می کند که سرشار از بازی ها و برنامه های هیجان انگیز برای کودکان شما است. اگر اهل شرکت در چنین جشن هایی هستید ، پالادیوم به وقت کودکی را از دست ندهید.

کتابخانه پالادیوم

در بین مراکز خرید تهران ، کمتر مرکز خریدی یافت می شود که دارای کتابخانه باشد. پالادیوم یکی از این معدود مراکز است. کتابخانه مرکز خرید پالادیوم دارای قفسه هایی زیبا و پر از کتاب های ایرانی و خارجی در زمینه های ادبی ، هنری ، روانشناسی ، فلسفی و در بسیاری دیگر از زمینه هایی است که می تواند بهترین محیط برای گذراندن اوقات فراغت شما باشد. این کتابخانه محل برگزاری رویدادهای ادبی و هنری است و از این نظر نیز این مجتمع وجه تمایز برجسته ای را با همتایان خود دارد.

باشگاه ورزشی

باشگاه ورزشی پالادیوم یکی از بهترین ها است. این باشگاه ورزشی در ضلع جنوبی و در طبقه ششم قرار دارد. محیطی با ۲۰۰۰ متر مربع که دارای یک استخر و سالن بدنسازی با امکانات مجهز و به روز است و تجربه ورزش در آن متفاوت با تجربه های دیگر ورزشی است. در این باشگاه ورزش های بسیاری از جمله پیلاتس ، تی آر ایکس ، زومبا ، بادی جیم ، بادی اتک ، یوگا بدنسازی ، کشتی و بسیاری دیگر از ورزش های رزمی تدریس می شود و برای ورزشکاران محیطی دلچسب و هیجان انگیز دارد.

سایر بخش های مجتمع تجاری پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم در کنار فروشگاه ها و بخش های مختلف خود دارای بخش های متنوع دیگری است که بازدید از هر کدام از آن ها تجربه ای متفاوت است. این بخش ها عبارت است از :

  • گالری موسیقی پارس پلاس در طبقه سوم جنوبی
  • اسباب بازی فروشی ماتی لوس در طبقه آخر
  • داروخانه
  • کارواش
  • کافه نان دنجا در طبقه سوم میانی
  • خشکشویی

سوالات متداول پاساژ پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم کجاست؟

مرکز خرید پالادیوم در سه راهی زعفرانیه و ولنجک و در انتهای خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف قرار دارد.

معمار پالادیوم کیست؟

طراح و معمار اینجانب بزرگ مهندس «پدرام امن زاده» از مهندسین به نام صنعت ساختمان است.

مالک پاساژ پالادیوم کیست؟

مالک این مرکز خرید بزرگ آقای «حسن رفتاری» مالک برند رستوران های رفتاری است.

آیا امکان دسترسی به پالادیوم با مترو وجود دارد؟

نزدیک‌ترین مترو به پالادیوم، ایستگاه مترو میدان تجریش در خط یک است

ساعت کار واحدهای پالادیوم چگونه است؟

ساعت کار برای واحدهای تجاری این مجتمع ۱۰ تا ۲۲، برای رستوران‌ و کافه‌ها ۱۱ تا ۲۳ و ساعت کار برای سوپرمارکت ۹ تا ۲۲:۳۰ است.

5/5 - (1 امتیاز)

8 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • فاطمه محمودخانی
    اردیبهشت ۲, ۱۴۰۲ ۳:۰۳ ق٫ظ

    به امیدی که پالادیوم همچون نگینی برای همیشه بدرخشد

    پاسخ
  • فاطمه محمودخانی
    اردیبهشت ۲, ۱۴۰۲ ۳:۲۰ ق٫ظ

    یک طبقه از پالادیوم میتونست گلخانه باشد غطیم ،زیبا،با نایب ترین گلها از تمام کشورها که برای جهان گردها بسیار جذاب و برای ایرانیان هم فوقالعاده خودتون مستحضر هستید گل میتواند انرژی مثبت و خوشایندی برای محیط ایجاد کند

    پاسخ
  • فاطمه محمودخانی
    اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۱ ق٫ظ

    همه مراکز خرید در دنیا در ده سال جذابیت خود را دارند چرا ده سال این یه تحمیل که زده میشه در بهترین حالت،قبل از این باید طرحهایی در مکان مورد نظر اجرا شود که ازحالت تکراری و یکنواختی بیرون آید و جذابیت سابق برگشته شود اگر آمار این چند سال از تاسیس پالادیوم را به نمایش بگذارید متوجه خواهید شد که سیر نزولی داشته یا صعودی و اگر صعودی بود چیکار باید کرد که یا این حالت را حفظ یا ارتقا داد و اگر سیر نزولی داشته چراهایی که باید مطرح شود و دلایلی که لازم هست پیدا شود موفق باشید

    پاسخ
  • فاطمه محمودخانی
    اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

    موضوع حفظ مشتری و به وجود آمدن رقبای جدید بسیار سخت میباشد،در حالت رقابتی با پالادیوم به جذابیتش اضافه کنه که مشتری مخصوصا مشتری خارجی از پالادیوم نمادی از مدرنیسم و سنتی ایرانی را ببیند در جاهایی که امکان پذیر هست باید نمادهایی از هنر زیبای ایرانی کار شود از هر نقطه کوچکی میشه این هنر را برای گروه گردشگری به نمایش گذاشت با آرزوی بهترینها

    پاسخ
  • فاطمه محمودخانی
    اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۲ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

    حضور خارجی ها در پالادیوم میتواند نقطه عطف باشد که میتوان برای خاطره آمیز بودن حضور آنها میتوان برنامه های‌ که نماد و نمایشگر ایران هست به نمایش گذاشت و میتوان به پاس حضور و دیدنشان از این مرکز خرید یک هدیه به رسم تشکر داد هر رفتاری بشه بازخوردش مسلما به خود مجموعه برمیگر دد باید خاطره که از پالادیوم در ذهنشان میمونه با همه مراکز خرید فرق کنه این مستلزم برنامه ریزی میباشد ( که تمام موارد حتی کم‌اهمیت،توجه شود) موفق باشید

    پاسخ
  • فاطمه محمودخانی
    اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۲ ۱:۴۶ ق٫ظ

    مسلما یه خارجی که میاد ایران ،وقتی آوازه و شهرت پالادیوم را میشنوه دوست داره و انتظار داره با هنر ناب ایرانی آشنا شود صرفا برای خوردن غذا نمیاد میاد ببینه از این هنر ناب و اصیل و زیبا در دیوارهای رستورانها دیده میشه مشتری خارجی فقط با مغازه های متعدد و رستوران و فوت کورت مواجه میشه،در حالیکه اصل و اساس ساخت مراکز خرید بزرگ جذب توریست از همه دنیاست برای جذب بیشتر مشتری خارجی میشود با برنامه ریزی تغییراتی در ظاهر ایجاد کرد وقتی خودتون را بگذارید جای مشتری خارجی آیا دیدن تعداد زیادی مغازه و رستوران و کافی شاپ چقدر جذابیت دارد؟میشد در هر طبقه با کاشیکاریهای سنتی و زیبا و کچکاریهابی که سنبل از هنر ناب ایرانی دارد با تابلوهایی بخشی از اصالت ایران را نشان داد گذاشتن مجسمه بزرگان ادب در کتابخانه نشان از زنده نگه داشتن اسم این عزیزان هست سوال اینجاست در طرح اولیه از ساخت این ساختمان بزرگ نشان مدرن بودن بوده یا فقط هدف ساخت یه بنای بزرگ بوده

    پاسخ
  • فاطمه محمودخانی
    اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۲ ۴:۰۲ ب٫ظ

    گاهی تشریف ببرید به رقبا و به تغییراتی که انجام دادن یا تفاوت ها را گاهی بررسی کنید برای جذب مشتری بیشتر گاهی باید به صورت تیمی تمام تفاوت در دیزاین یا هر نکته ایی را کنار هم گذاشت و بعد به نتیجه رسید که پالادیوم برای حفظ شکوه اش باید خیلی متفاوتر از بقیه باشه لطفا به روز ترین دیزاین ها را بررسی کنید و بهترین انتخاب کنید خداوند آقای حسن رفتاری را نگه دارد نگاه نکته سنج و دلسوزانه ایشان برای ارتقا پالادیوم در زمانی که خودم آنجا کار میکردم دیدم خداوند به ایشان و تمام عزیزان ایشان سلامتی بدهد

    پاسخ
  • فاطمه محمودخانی
    اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۲ ۴:۱۷ ب٫ظ

    همیشه برای من این سوال باقی موند در طرح پالادیوم چرا این همه رستوران و فست فود و کافی شاپ یک طبقه پالادیوم میتونست به عنوان هتل کار کنه و خدمات ارائه دهد یک طبقه میتونست کافی شاپ میبود که با شکلی حیرت انگیز و فوقالعاده (تونلی که آکواریوم بود از سقف و کف آب پر از ماهیهای زیبا ..) … البته خیلی ایده های میشد اجرا کرد ببخشید حرفهای من توام از پیشنهاد و انتقاد. حالا که دیگه بنا ساخته شده فقط میشه به روز ترین دیزاین را برای تمام طبقات اجرا شود در ساخت هر بنایی سود آوری خیلی مهمه در پالادیوم هم میشه سود آوری را زیاد کرد فقط مستلزم برنامه ریزی و نکته سنجی به امید روزهای بهتر

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست