1. صفحه اصلی
  2. مقالات و نوشته ها
  3. چرا باید به ائتلاف شورایاران رای دهیم
چرا باید به ائتلاف شورایاران رای دهیم

چرا باید به ائتلاف شورایاران رای دهیم

  1. در انتخابات دور ششم شورای شهر تهران لیست ائتلاف شورایاران شهر تهران وارد کارزار انتخابات شده است. در این دوره نیز مانند ادوار گذشته لیست های بسیاری اعلام موجودیت کرده و وارد رقابت شده اند. لیست های سیاسی در کنار لیست های دیگر در صف بندی انتخابات ورود کرده و یکی از این لیست ها نیز لیست ائتلاف شورایاران شهر تهران است. پرسش اساسی این جا است که چرا باید در انتخابات شورای شهر تهران به لیست ائتلاف شورایاران شهر تهران رای بدهیم؟ در این مطلب به دلایل این انتخاب اشاره خواهیم کرد.
    لیست ائتلاف شورایاران شهر تهران، لیستی غیر سیاسی است و از آنجا که شورای شهر نیز نهادی اجتماعی است، بهتر است در انتخابات آن نیز به لیست های اجتماعی رای داد.
  2. شورایاران شهر تهران به مدت نزدیک به بیست سال خدمات بسیاری را به شهروندان شهر تهران ارائه داده اند ، اما به دلیل اقبال عمومی به لیست های سیاسی و بر خلاف شایستگی و صداقت خود ، نتوانسته اند وارد شورای شهر تهران شوند. حال که برای اولین بار چنین لیستی وارد رقابت شده است ، فرصت مغتنمی برای شهر تهران است که با حمایت از ائتلاف شورایاران، فرصت حضور شورایاران را در شورای شهر تهران فراهم کنند. شورایاران شهر تهران این شایستگی و تجربه را دارند که خدمات خود را در قالب شورای شهر نیز به مردم ارائه دهند.
  3. شورایاران شهر تهران به دلیل سکونت در محلات و مناطق مختلف شهر تهران ، می توانند این امکان را برای شهروندان مناطق مختلف تهران فراهم کنند که با نمایندگان خود در شورای شهر ارتباط مستقیم داشته باشند. این در حالی است که به دلیل ورود احزاب سیاسی به شورای شهر، همواره یکی از مهمترین مشکلات شورای شهر تهران عدم ارتباط شهروندان با منتخبین خود است. شورایاران شهر تهران می توانند بخش مهمی از این مشکل را با ارتباط ارگانیک با مردم رفع کنند‌.
  4. شورایاران شهر تهران بهتر از هر حزب سیاسی به مشکلات مناطق و محلات شهر تهران اشراف دارند ، در حالی که احزاب سیاسی گاهی از مشکلات محلات سکونت خود نیز اطلاع دقیقی ندارند. این عدم اطلاع باعث انباشت مشکلات بسیاری در شهر تهران شده است و شورایاران می توانند با آشنایی از مشکلات آن ها را مرتفع کنند.
  5. اعضای سیاسی شورای شهر ، معمولا پس از ورود به شورا مبدل به نمایندگان احزاب سیاسی خود می شوند و به همین دلیل نیز توانند قواعد نمایندگی را به درستی انجام دهند ، در حالیکه لیست ائتلاف شورایاران از چنین مشکلاتی به دور خواهند بود.
  6. شورایاران در این بیست سال خدمت نشان داده اند که بهترین امین رای مردم هستند و احزاب سیاسی نیز در این سال ها به خوبی نشان داده اند که بیشتر امانتدار منافع و منویات احزاب سیاسی هستند.
    بنا بر این دلایل به نظر می رسد ورود شورایاران با تجربه به شورای شهر تهران، بسیار بهتر از ورود احزابی است که پس از ورود به شورای شهر به سمت و سوی منافع حزبی خود گرایش می یابند.
امتیاز شما به این مطلب
بزرگراه شهید بروجردی تهدیدی بزرگ علیه شهر تهران
شهر تهران در زمانی که سه و نیم میلیون نفر جمعیت داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
خروج از نسخه موبایل