1. صفحه اصلی
  2. اخبار و رویدادها
  3. کوچه گرد و انتخابات شورای شهر تهران 
کوچه گرد و انتخابات شورای شهر تهران 

کوچه گرد و انتخابات شورای شهر تهران 

وبسایت کوچه گرد به عنوان اولین وبسایت تخصصی شهر تهران در نظر دارد ، پوششی خبری و تحلیلی بر انتخابات شورای شهر ششم در شهر تهران داشته باشد. انتخابات شورای شهر برای تمام شهرها و روستاهای کشور دارای حساسیت ویژه ای است. انتخابات شوراها سرنوشت اداره شهرها را برای چهار سال تعیین خواهد کرد و منتخبین به عنوان تصمیم گیران اصلی شهرها چهار سال سکان اداره شهرها را بر عهده می گیرند. 

شهر تهران در این میان دارای اهمیت خاصی است. انتخابات شورای شهر تهران تاثیر مستقیمی بر انتخابات شوراها در سراسر کشور دارد. تهران به دلیل مرکزیت  اجتماعی و سیاسی کشور دارای شرایط ویژه ای است. به دلیل همین شرایط ویژه است که به طور معمول  منتخبین شوراها  در سراسر کشور به‌ نوعی تحت تاثیر انتخابات تهران قرار گرفته و با مناسبات تهران هماهنگ بوده اند.

وبسایت کوچه گرد اولین وبسایت جامع و تخصصی شهر تهران است و به دلیل اهمیت انتخابات شورای شهر تهران در نظر دارد تصویری جامع از نحوه برگزاری انتخابات ، کاندیداها  و ساختار قانونی انتخابات شورای شهر تهران به مخاطبین خود ارائه کند. این تحلیل به مخاطبین کمک خواهد کرد تا در انتخاب خود چشم انداز روشنی داشته باشند و با نگاهی تحلیلی آرای خود را به سبد انتخابات واریز کند. 

این پوشش تحلیلی به کاندیداهای شورای شهر تهران نیز کمک خواهد کرد تا با چشم اندازی روشن ، وارد گود  شده و رقابت سالمی را با رقبای خود داشته باشند.  

از سویی‌ مردم باید بدانند که صندوق انتخابات ، محل قهر و رفاقت بدون تحلیل نیست و از سویی‌ دیگر کاندیداها نیز باید بدانند پروسه رقابت انتخاباتی و صندوق رای محل دشمنی نیست. هر کدام از این اضلاع می توانند صحنه انتخابات را از رقابت به دشمنی کشانده و یا از رقابت به رفاقت برساند.

 اما باید دانست صندوق اخذ رای ، محل تفکر ، تحلیل و انتخاب هوشمندانه است.

امتیاز شما به این مطلب
پارک چیتگر در آتش
دست فروشی جرم نیست

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست