1. صفحه اصلی
  2. سرای محله
  3. سرای محله آسمان در سعادت آباد
سرای محله آسمان

سرای محله آسمان در سعادت آباد

سرای محله آسمانها یکی از مراکز فرهنگی محله آسمانها در سعادت آباد و منطقه ۲ تهران است. سرای محله آسمانها با امکانات و فعالیت های خوب خود، توانسته است خود را به عنوان یکی از بهترین مراکز فرهنگی محله آسمانها معرفی کند. در این صفحه نگاهی به این سرای محله خواهیم داشت و امکانات و کلاسهای سرای محله آسمانها را به شما معرفی خواهیم کرد. در ابتدا برای ارتباط بهتر شما با این مرکز، آدرس و شماره تلفن سرای محله آسمانها را به شما معرفی می کنیم.

آدرس و شماره تلفن سرای محله آسمانها

سعادت آباد،سرو غربي،ميدان كتاب،پارك بوستان
تلفن:
02122137283

 

امکانات و کلاسهای سرای محله آسمانها

مهد کودک
سرای محله آسمانها دارای یک مهد کودک خوب و با امکانات عالی است. آموزشهای مهد کودک سرای محله آسمانها شامل نقاشی و طراحی ، کلاژ خمیر بازی و سفال و اریگامی ، قصه گویی و نمایش خلاق و پخش کارتون های روز ، خلاقیت بازی فکری بازی های بدنی ورزش ، شعر سرود ، مهارت های زندگی و آموزش قرآن می شود.

کلاسهای زبان در رشته های مختلف

انگلیسی
ترکی استانبولی
آلمانی
فرانسوی
تدریس از سطوح مبتدی و پایه تا پیشرفته
کلاس های گروهی و خصوصی
این کلاس ها ویژه کودکان و بزرگسالان است.

کلاس های ورزشی

سرای محله آسمانها بنا بر تقاضا کلاس های مختلفی را برای علاقمندان به رشته های مختلف ورزشی برگزار می کند که شما می توانید با تماس با این مرکز از زمان و نحوه برگزاری این کلاسها مطلع باشید. همچنین این سرای محله برنامه جذابی به نام ایستگاه تندرستی دارد که برای علاقمندان به ورزش در محیط رو باز بسیار جذاب است. ایستگاه تندرستی سرای محله آسمانها معمولا در پارک بوستان ، میدان کتاب ، برگزار می شود.

کلاسهای دیگر این سرای محله شامل کلاس های چرتکه ، شطرنج ، رباتیک و بسیاری دیگر از کلاس های مختلف است که شما می توانید با تماس با این مرکز از زمان و نحوه برگزاری کلاسهای آموزشی آن اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. اگر در مورد امکانات و کلاسهای سرای محله آسمانها ، نظری دارید آن را با وبسایت کوچه گرد به اشتراک بگذارید.

5/5 - (2 امتیاز)
سرای محله بهرود
سرای محله دریا

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست