1. صفحه اصلی
  2. سرای محله
  3. سرای محله خلیج فارس شمالی
سرای محله خلیج فارس شمالی

سرای محله خلیج فارس شمالی

محله خلیج فارس شمالی از جمله محلاتی است که از نظر امکانات فرهنگی در مضیقه است ، اما سرای محله خلیج فارس شمالی یکی از مراکز و امکانات فرهنگی محله خلیج فارس شمالی است که دارای بخش های مختلف آموزشی، فرهنگی و هنری است. امکانات مجهز سرای محله خلیج فارس شمالی در نوع خود برای این محله شرایط مطلوبی را ایجاد کرده است. در این صفحه نگاهی دیگر به سرای محله خلیج فارس شمالی خواهیم داشت و شما را با امکانات بسیار خوب آموزشی و فرهنگی سرای محله خلیج فارس شمالی آشنا خواهیم کرد تا شما بتوانید از برنامه ها و امکانات متعدد سرای محله خلیج فارس شمالی استفاده کنید‌

امکانات سرای محله خلیج فارس شمالی

مهد کودک

مهد کودک سرای محله خلیج فارس شمالی یکی از بخش های بسیار خوب این سرای محله است. سرای محله خلیج فارس شمالی جهت استفاده بهتر خانواده ها از یک مهد کودک خوب ، امکانات مناسبی را در این مهد کودک ایجاد کرده است. مهد کودک سرای محله خلیج فارس شمالی برای این بخش دارای برنامه های آموزشی، بازی و سرگرمی است و به خصوص در شرایط کرونایی امروز ، کوشش کرده است که با حداقل پذیرش ، بیشترین امنیت و استفاده را از مهد کودک سرای محله خلیج فارس شمالی داشته باشد.

آتلیه عکاسی

سرای محله خلیج فارس شمالی دارای یک آتلیه عکاسی مجهز است. آتلیه عکاسی سرای محله خلیج فارس شمالی دارای بخش های مختلفی مانند عکاسی پرسنلی ، آتلیه عکاسی و آتلیه عکس کودک است. این امکانات به شما اجازه خواهد داد تا برای هر نوع عکس پرسنلی و یا ثبت خاطرات خوب خود به همراه خانواده و کودکان خود از این بخش استفاده کنید.

کلاس های موسیقی

یکی از بخش های فعال و مهم سرای محله خلیج فارس شمالی کلاس های آموزشی در زمینه موسیقی پاپ و سنتی است. سرای محله خلیج فارس شمالی در این زمینه کارهای بسیار خوبی را انجام داده است و امکانات متوعی را برای دوستداران هنر موسیقی ایجاد کرده است. همچنین این سرای محله هر از چند وقتی به اجرای انواع برنامه های موسیقی برای اهالی این‌محله اقدام می کند.

پانسیون مطالعه و کتابخانه

شما می توانید در محیطی بسیار مناسب برنامه های مطالعاتی خوبی در پانسیون مطالعه سرای محله خلیج فارس شمالی داشته باشید. این سرای محله برای امنیت و استفاده هر چه بهتر دانش آموزان در این پانسیون ، امکاناتی چون مراقب و مربی رفع اشکال دانش آموزان مهیا کرده است.

کلاس های سرای محله خلیج فارس شمالی به این موارد محدود نمی شود. کلاسهایی چون کلاس شطرنج ، کلاس های صنایع دستی ، کلاس های جاجیم بافی ، کلاس های قالی بافی ، کلاس های آموزشی و هنری متنوعی در سرای محله خلیج فارس شمالی تدارک دیده شده است که می توان از آن بیشترین بهره را برد.

برنامه های فرهنگی

سرای محله خلیج فارس شمالی برنامه های مختلفی را برای مناسبت های مختلف سال اعم از مناسبت های مذهبی و ملی اجرا می کند. این سرای محله حتی در زمینه کمک به نیازمندان و استفاده از پتانسیل خیرین محله برای رفع محرومیت ، برنامه های بسیار خوبی را دارد.

آدرس و شماره تماس سرای محله خلیج فارس شمالی

آدرس:
تهران ، بزرگراه فتح ، محله خلیج فارس شمالی، شهرک سینا ، خیابان خليج فارس، کوچه طالقانی ، پلاک ۹
شماره تماس سرای محله خلیج فارس شمالی
۰۲۱۶۶۲۵۷۸۵۹

5/5 - (7 امتیاز)
سرای محله خلیج فارس جنوبی
سرای محله شهرک ولیعصر شمالی

پست های مرتبط

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست