1. صفحه اصلی
  2. سرای محله
  3. سرای محله شهران جنوبی
سرای محله شهران جنوبی

سرای محله شهران جنوبی

سرای محله شهران جنوبی یکی از مراکز فرهنگی محله شهران جنوبی است. سرای محله شهران جنوبی در طی سالیان اخیر خدمات فرهنگی و اجتماعی بسیاری را به اهالی محله شهران جنوبی ارائه داده است و نقش پر رنگی را در اعتلای فرهنگی و اجتماعی محله شهران جنوبی داشته است. سرای محله شهران جنوبی دارای امکانات و کلاس های متعددی است که در کنار مراکز فرهنگی دیگر محله شهران جنوبی، محیطی مناسب را برای این محله ایجاد کرده است.

در این صفحه نگاهی به امکانات و کلاس‌های آموزشی سرای محله شهران جنوبی خواهیم داشت. در ابتدا آدرس و شماره تماس سرای محله شهران جنوبی را به شما معرفی خواهیم کرد.

آدرس:
شهران جنوبی، خیابان پنجم ، سرای محله شهران جنوبی
شماره تلفن:
۰۲۱۴۴۳۵۹۹۴۵

امکانات و کلاس‌های سرای محله شهران جنوبی

مهد کودک

خانه کودک سرای محله شهران جنوبی یکی از امکانات خوب این سرای محله است. در خانه کودک سرای محله شهران جنوبی طیف گسترده ای از آموزش های مختلف برای کودکان در نظر گرفته شده است. برنامه های آموزشی و پرورشی ، خلاقیت ، کاردستی ، نقاشی ، قصه خوانی و برنامه های ورزشی از جمله این برنامه ها هستند.

خانه سلامت

خانه سلامت سرای محله شهران جنوبی دارای برنامه های متنوعی برای اهالی محله شهران جنوبی است. آموزش های مجازی تغذیه و وبینارهای مختلف از جمله این برنامه ها است.

خانه ورزش

خانه ورزش سرای محله شهران جنوبی کلاس های مختلفی را برای علاقمندان به رشته های مختلف ورزشی برگزار می کند. کلاس های ورزشی یوگا ، کونگ فو ، ژیمناستیک ، شطرنج ، کاراته ، دفاع شخصی و تکواندو از جمله این برنامه های ورزشی سرای محله شهران جنوبی است.

5/5 - (2 امتیاز)
سرای محله شهران شمالی
سرای محله پونک جنوبی

پست های مرتبط

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • من انتقاد دارم به سایتتون
    اطلاعاتی که در مورد سرای محله شهران جنوبی قرار دادید خیلی کمه
    لطفا اطلاعات بیشتری در مورد این سرای محله قرار بدهید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست