1. صفحه اصلی
  2. سرای محله
  3. سرای محله شهرک ولیعصر شمالی
سرای محله شهرک ولیعصر شمالی

سرای محله شهرک ولیعصر شمالی

سرای محله شهرک ولیعصر شمالی یکی از اماکن فرهنگی و آموزشی بسیار خوب و فعال در شهرک ولیعصر شمالی است. سرای محله شهرک ولیعصر شمالی از زمان تشکیل تا کنون توانسته است زمینه های خوبی را برای جلب مشارکت های مردمی و برگزاری کلاس های فرهنگی و آموزشی داشته باشد.

آدرس سرای محله شهرک ولیعصر شمالی
شهرک ولیعصر ، خیابان یاران ، خیابان شریعتی ، میلان 6 پلاک 1
شماره تلفن سرای محله شهرک ولیعصر شمالی
02166132230

کلاس های آموزشی شهرک ولیعصر شمالی

کلاس های آموزشی شهرک ولیعصر شمالی طیف وسیعی از کلاس های آموزشی ، فرهنگی ، هنری و درسی را شامل می شود که در فصول گوناگون و در هر زمانی از سال با توجه به درخواست متقاضیان و امکانات سرای محله شهرک ولیعصر این کلاس ها برگزار می گردد.
کلاس های آموزشی سرای محله شهرک ولیعصر شامل موارد زیر می شود که این کلاس ها تنها بخشی از کلاس های سرای محله شهرک ولیعصر می گردد.
زبان انگلیسی
چرتکه
بافتنی
نقاشی وطراحی
خوشنویسی
سفره آرایی
چرم دوزی
فیروزه کوبی روی مس
پیش دبستانی
مهد
تدریس خصوصی دروس
کانون کودک
موسیقی
عکاسی
رباتیک
لیوان چینی
قالی بافی

قیمت کلاس های آموزشی سرای محله شهرک ولیعصر شمالی

کلاس های آموزشی سرای محله شهرک ولیعصر شمالی با قیمت هایی بسیار پایینتر از کلاس های آموزشی آزاد در این محله به متقاضیان ارائه می گردد. سرای محله شهرک ولیعصر شمالی همواره کوشش کرده است که کلاس های آموزشی خود را با کیفیت بالا و قیمت هایی پایین عرضه کند تا اهالی خونگرم محله شهرک ولیعصر بتوانند از بهترین امکانات با هزینه منصفانه برخوردار باشند.

مهد کودک سرای محله شهرک ولیعصر شمالی

مهد کودک سرای محله ولیعصر شمالی یکی از بخش های مهم سرای محله شهرک ولیعصر شمالی است. این سرای محله همواره کوشش دارد تا محیطی مناسب را برای نگهداری و آموزش کودکان پایه داشته باشد و به همین دلیل مهد کودک سرای محله شهرک ولیعصر شمالی با امکانات و مربیان خوبی در این رابطه خدمات با کیفیتی را به اهالی محله شهرک ولیعصر شمالی ارائه می دهد.

اخبار محله شهرک ولیعصر شمالی

سرای محله شهرک ولیعصر شمالی به دلیل رسالت اجتماعی و فرهنگی خود ، اخبار ویژه محله را در کانال تلگرام سرای محله شهرک ولیعصر شمالی و صفحه اینستاگرام سرای محله شهرک ولیعصر شمالی پوشش می دهد و اهالی محله می توانند با مراجعه به این صفحات اخبار محله خود را پی گیری کنند.

کانال سرای محله ولیعصر شمالی
valiasrsm@
پیج اینستاگرام سرای محله شهرک ولیعصر شمالی
@valiasreshomali

مشارکت های مردمی

سرای محله شهرک ولیعصر شمالی یکی از بهترین اماکن اجتماعی این محله شهرک ولیعصر شمالی است. کلاس ها و برنامه های اجتماعی سرای محله شهرک ولی عصر شمالی با برنامه های متنوع و با هدف جلب مشارکت های مردمی در اداره محله و موضوعات زیست شهری ، برگزار می کند. این برنامه ها شامل موارد زیر می گردد

کارآفرینی
تفکیک زباله از مبداء
مشارکت زنان در جامعه
جشنواره های زیست محیطی و فرهنگی و بسیاری از طرح ها و موضوعات مختلف در سرای محله شهرک ولیعصر شمالی عرضه می گردد.

5/5 - (1 امتیاز)
سرای محله خلیج فارس شمالی
سرای محله جنت آباد جنوبی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست