1. صفحه اصلی
  2. سرای محله
  3. سرای محله وصفنارد
سرای محله وصفنارد

سرای محله وصفنارد

سرای محله وصفنارد یکی از مراکز فرهنگی و آموزشی خوب محله وصفنارد است. سرای محله وصفنارد با امکانات و کلاس های آموزشی متنوعی که در این محله برگزار می کند، توانسته است نقش پر رنگی را در بالا بردن کیفیت زندگی در محله وصفنارد ایفا کند. در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به امکانات و کلاس های سرای محله وصفنارد. قبل از هر چیز آدرس و شماره تلفن سرای محله وصفنارد را به شما معرفی خواهیم کرد تا شما بتوانید به راحتی از این راه با سرای محله خودتان ارتباط داشته باشید.

آدرس و شماره تلفن سرای محله وصفنارد

وصفنارد ، میدان بهاران ، انتهای خیابان شهید فرد محمدی ، خیابان مسجد ، روبروی زیر گذر عبدل آباد ، نبش کوچه برادران شهید مقدم ، پلاک ۱۶۱
تلفن تماس سرای محله وصفنارد
۰۲۱۶۶۲۹۴۸۵۵
۰۲۱۶۶۲۱۲۱۲۱

امکانات و کلاس های سرای محله وصفنارد

کتابخانه
کتابخانه سرای محله وصفنارد جزو امکانات خوب این سرای محله است. شما می توانيد در کنار این کتابخانه و استفاده از مخزن کتاب و قرائت خانه آن، از کلاس های موجود نیز استفاده کنید. این کلاس ها بنا به شرایط و استقبال علاقمندان ، شامل کلاس های تقویتی ، اوقات فراغت و آموزش سواد آموزی می شود.

مهد کودک و پیش دبستانی

مهد کودک و پیش دبستانی از جمله امکاناتی است که در هر محله مورد نیاز است و سرای محله وصفنارد هم بنا بر این نیاز اقدام به ایجاد یک مهد کودک و پیش دبستانی در این سرای محله کرده است‌. در این قسمت کودکان شما میتوانند با آموزش های ابتدایی قبل از ورود به دبستان آشنا شده و بخشی از این نیاز را تکمیل کنند‌.

آموزش زبان

در کلاس های آموزش زبان سرای محله وصفنارد می توان آموزش گرامر و مکالمه زبان انگلیسی را تجربه کرد. این کلاس ها می تواند مهارت زبان آموزان را در بخش های مکالمه و گرامر بالا برده و کمک زیادی را به موفقیت در آزمون های کنکور کارشناسی داشته باشد.

کلاس های هنری

در سرای محله وصفنارد کلاس های هنری دارای جایگاه خوبی است. کلاسهای آموزش خوشنویسی و معرق ، نقاشی و سیاه قلم و عکاسی از جمله این کلاس ها است. این کلاس ها بنا بر استقبال علاقمندان به هنر در سرای محله وصفنارد اجرا می‌شود و بنابراین شما با تماس با این سرای محله می توانید از زمان و نحوه برگزاری کلاس ها مطلع باشید.

گردشگری

سرای محله وصفنارد در مناسبت ها و فصول مختلف سال اقدام به برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی و ورزشی می کند که برای دوستداران این برنامه ها بسیار جذاب است.
برای اطلاع از برنامه ها و کلاس های سرای محله وصفنارد، با تلفن این سرای محله تماس بگیرید و نظرات خود را در مورد محله وصفنارد و سرای این محله با ما به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)
سرای محله شهرزیبا
سرای محله سعادت آباد

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
خروج از نسخه موبایل