1. صفحه اصلی
  2. سرای محله
  3. سرای محله پونک جنوبی
سرای محله پونک جنوبی

سرای محله پونک جنوبی

سرای محله پونک جنوبی یکی از اماکن فرهنگی و هنری محله پونک جنوبی است‌. سرای محله پونک جنوبی با امکانات و کلاس های آموزشی مناسب خود سهم زیادی را در آموزش شهروندی در سطح محله پونک جنوبی دارد.
این سرای محله یکی از فعال ترین سرای محلات منطقه ۲ تهران است. در این صفحه قصد داریم نگاهی به امکانات و کلاس‌های آموزشی سرای محله پونک جنوبی داشته باشیم. در ابتدا آدرس و شماره تماس سرای محله پونک جنوبی را به شما معرفی کنیم.

آدرس سرای محله پونک جنوبی

پونک جنوبی ، بلوار سردار جنگل ، نرسیده به چهار راه میرزابابایی
شماره تماس سرای محله پونک جنوبی
02144484252

امکانات سرای محله پونک جنوبی

سرای محله پونک جنوبی دارای امکانات بسیاری است که توسط این امکانات خدمات بسیاری به اهالی این‌محله ارائه می شود. این امکانات به شرح زیر است

کلاس های موسیقی

کلاس های موسیقی سرای محله پونک جنوبی بنا بر شرایط تقاضا در این مرکز فرهنگی به علاقمندان به موسیقی ارائه می شود. کلاسهای موسیقی ایرانی و موسیقی پاپ از کلاس های آموزش موسیقی در این سرای محله هستند.

کلاس های آشپزی و شیرینی پزی

کلاس های آشپزی و شیرینی پزی سرای محله پونک جنوبی از جمله بخش های جذاب این سرای محله است. کلاس های آشپزی و شیرینی پزی سرای محله پونک شامل آموزش تهیه انواع کاپ کیک ، هوموس ، دسر گیلاسی ، آیس تی هلو ، کابلر گیلاس ، پرالین ، پای سیب و انواع کیک و بستنی های محتلف می شود.

کلاس های کامپیوتر

کلاس های کامپیوتر سرای محله پونک جنوبی دارای دوره های کامپیوتر، مهارت هفت گانه ،کامپیوتر پیشرفته ،فوتوشاپ مقدماتی ، طراحی وب مقدماتی ، طراحی وب پیشرفته و شبکه می شود.

آموزش صنایع دستی

آموزش صنایع دستی سرای محله پونک جنوبی شامل آموزش انواع قالی ، گلیم و جاجیم بافی و انواع بافتنی ها می شود. این رده کلاس های سرای محله پونک جنوبی جهت استفاده کارآفرینان بسیار مناسب است.

آکادمی فوتبال

در سرای محله پونک جنوبی آکادمی فوتبالی وجود دارد که شما می توانید با ثبت نام کودکان خود در این آکادمی ، از مزایای این آکادمی فوتبال بهره مند شوید.

کلاس های هنری

کلاس های هنری سرای محله پونک دارای رشته های متنوعی است. از آموزش نقاشی با آبرنگ و رنگ روغن تا خطاطی و نقاشی و مرصع دوزی در این سرای محله به علاقمندان به هنر تدریس می گردد.

کلاسهای آموزش زبان

کلاس های آموزش زبان در سرای محله پونک جنوبی در رشته های مختلف ارائه می شود و علاقمندان به زبان های مختلف مانند زبان انگلیسی ، زبان عربی و زبان فرانسه بر اساس نیاز خود می توانند از این کلاس ها بهره مند باشند.

5/5 - (1 امتیاز)
سرای محله شهران جنوبی
سرای محله پونک شمالی

پست های مرتبط

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • نسرین خدایاری
    اسفند ۶, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

    علیرغم جمعیت متراکم و رو به افزایش ساکن در این منطقه و نیاز نوجوانان و جوانان به داشتن فضایی جهت مطالعه متاسفانه حدود سه سال است که کتابخانه و سالن مطالعه طبقه همکف ،که به شدت مورد نیاز می،باشد منحل و تعطیل گردیده است و فقط محدود به سالن طبقه اول شده که همواره ظرفیتش تکمیل است.
    فرزند خودم بارها و بارها جهت استفاده از سالن مطالعه به سرا مراجعه نموده و لی متاسفانه با این جواب که سالن تکمیل است برگشت داده شده است!!!
    سوال چرا با وجود این جمعیت و مطالبه،
    سالن طبقه پایین و تجهیزات مربوطه که قطعا هزینه های گزافی جهت آن صرف گردیده بود تخلیه و تعطیل شده است؟

    درخواست لطفا با توجه به نیاز اهالی،محل به ویژه نوجوانان و جوانان نسبت به راه اندازی مجدد سالن مطالعه مزبور اقدام شود.

    فرزند خودم سال اخیر چندین بار جهت استفاده از سالن م

    پاسخ
  • ای بابا دلتون خوشه توی سرای محله باید امکانات ورزشی ارزان قیمت و حتی رایگان باشه برای سلامتی آحاد مردم مثل ایروبیک بدنسازی تنیس این انتظار خیلی زیادیه آیا بعد میگن ورزش کنید با این تورم و گرونی دیگه بودجه خانواده برای ورزش میمونه واقعا ،من نمیدونم سازمان تربیت بدنی و شهرداری و شورای شهر واقعا دارن چیکار میکنن وظیفه شون چیه و چی براشون مهمه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست