1. صفحه اصلی
  2. مرکز خرید سمرقند جنت آباد
مرکز خرید سمرقند جنت آباد

مرکز خرید سمرقند جنت آباد

4 دیدگاه

مرکز خرید سمرقند جنت آباد ، جزو بزرگترین مراکز خرید منطقه پنج در محله جنت آباد است. اگر قصد خرید انواع پوشاک مردانه ، پوشاک زنانه ، پوشاک بچه گانه، انواع محصولات آرایشی و بهداشتی ، خرید کفش های زنانه و مردانه ، خرید زیور آلات و هر محصول دیگری از این دست را دارید مرکز خرید سمرقند جنت آباد یکی از مراکز خرید خوب تهران است. حتی اگر قصد دارید  از بخش های تفریحی مرکز خرید سمرقند استفاده کرده و به دنبال بازارگردی همراه با تفریحی چند ساعته هستید ، سینمای سمرقند ، مراکز شهربازی سمرقند ، رستوران های سمرقند و کافی شاپ های سمرقند فضای خوبی را برای شما فراهم کرده است. 

مرکز خرید و سینما سمرقند

آدرس و شماره تماس مرکز خرید سمرقند تهران:

آدرس: تهران ، جنت آباد جنوبی ، نبش بلوار لاله 

تلفن: 44495109

ساعات کاری مرکز خرید سمرقند:

همه روزه از ساعت 10 صبح الی 23:30

بخش های مرکز خرید سمرقند

بخش های مرکز خرید سمرقند: 

مرکز خرید سمرقند دارای بخش های متنوعی برای خرید و تفریح است که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فروشگاه های عرضه انواع پوشاک و محصولات مد و لباس و انواع محصولات الکترونیک

مرکز خرید سمرقند در این زمینه یکی از بهترین مراکز خرید غرب تهران است. انواع پوشاک در طراحی های مختلف همراه با محصولات مد و لباس در این مرکز خرید به وفور یافت می شود. برای  هر سن و سلیقه ای نیز فروشگاه های فعال و متنوعی وجود دارد. از لباس بچه گانه و لباس مردانه و انواع لباس های و مانتوی زنانه ، فروشگاه های عرضه انواع شال و روسری، بدلیجات و فروشگاه های عرضه  عطر و ادکلن در بخش های مختلف مرکز خرید سمرقند وجود دارد. 

سینما سمرقند

سینمای مرکز خرید سمرقند

مرکز خرید سمرقند دارای دو سینما است که هر کدام از این سینما ها  ۲۷۰ نفر ظرفیت تماشاگر دارد. این سینماها دارای کیفیت بسیار خوب و عالی در زمینه پخش فیلم های سینمایی است و به این لحاظ جزو سالن های مدرن سینمایی تهران هستند. همچنین در کنار این سینماها سالن آمفی تئاتری با ظرفیت ۱۸۰ نفر وجود دارد که می تواند محل مناسبی برای برگزاری همایش ها باشد.

 

تالار مرکز خرید سمرقند

 مرکز خرید سمرقند دارای تالار پذیرایی مجهز با ظرفیت حدود ششصد نفر است. این تالار نیز با امکانات به روز ساخته شده و می تواند محیط خوبی را برای برگزاری مجالس مختلف فراهم کند. 

شهر بازی سمرقند

شهر بازی کودکان سمرقند

مرکز خرید سمرقند دارای یک شهر بازی کودکان است. شما می توانید به گشت و گذار خود در مجتمع بپردازید ، در حالی که کودکان شما نیز در حال بازی های کودکانه خود در این مجتمع هستند. 

رستوران ها و فودکورت های مرکز خرید سمرقند

مرکز خرید سمرقند به لحاظ تعدد و تنوع رستوران ها ، فودکورت ها و کافی شاپ ها یکی از نمونه های خوب در میان مراکز خرید غرب تهران است. شما هر نوع غذایی را با کیفیت خوب می توانید در این مرکز پیدا کنید و اگر در هنگام خرید تمایل داشتید خواهید توانست اوقات خوبی را در آن ها سپری کنید

تاریخچه ساخت مرکز خرید سمرقند تهران :

مرکز خرید سمرقند تهران در سال 1392 فعالیت خود را به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین جاهای تفریحی  تهران آغاز کرد. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 32500 متر مربع و در یازده طبقه ساخته شد. پروژه ساخت مرکز خرید سمرقند تهران به دلیل حجم بالای سازه چندین سال به طول انجامید. در این مرکز بخش های بسیار متنوعی از مراکز خرید و فروشگاهی ، رستوران ها و فودکورت های متنوع، تالار مرکز خرید سمرقند ، شهر بازی و بسیاری دیگر از امکانات روز تفریحی و مراکز خرید جهت استفاده علاقمندان ، تعبیه شد تا بازدید کنندگان مرکز خرید سمرقند به جز خرید بتوانند از امکانات دیگر این مجتمع نیز بهره مند باشند. 

5/5 - (7 امتیاز)

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست