1. صفحه اصلی
  2. سرای محله
  3. سرای محله جنت آباد شمالی
سرای محله جنت آباد شمالی

سرای محله جنت آباد شمالی

سرای محله جنت آباد شمالی یکی از بهترین اماکن فرهنگی و هنری محله جنت آباد شمالی است. این سرا با امکانات و خدمات متنوع خود محیطی فرهنگی و اجتماعی را برای ساکنین محله جنت آباد شمالی فراهم کرده است. ساختمان سرای محله جنت آباد شمالی یکی از بهترین ساختمان های سرای محله در منطقه ۵ تهران است و به دلیل ساخت خوب امکانات بسیار مناسبی را در خود دارد. در این صفحه قصد داریم نگاهی به امکانات سرای محله جنت آباد شمالی داشته باشیم.

در ابتدا نگاهی به آدرس و شماره تماس سرای محله جنت آباد شمالی داریم تا شما بتوانید به راحتی با مسئولین سرای محله ارتباط برقرار کنید.

آدرس سرای محله جنت آباد شمالی

جنت آباد شمالی ، بالاتر از بزرگراه آبشناسان ، گلزار شرقی ، خیابان فردوس ، خیابان سعدی غربی پلاک 2
شماره تلفن سرای محله جنت آباد شمالی
02144863275

امکانات سرای محله جنت آباد شمالی

سرای محله جنت آباد شمالی دارای امکانات بسیار متنوعی است. این امکانات می تواند نیاز بخش های مختلف اجتماعی را برای سنین مختلف و سلیقه های متنوع مردم ، برآورده سازد.

خانه کودک

سرای محله جنت آباد شمالی دارای خانه کودکی مجهز و به روز است. خانه کودک این سرای محله برای نگهداری و آموزش کودکان مورد استفاده قرار گرفته و با کادر مربیان و امکانات خوب خود محیطی شاد و سالم را برای کودکان ایجاد کرده است.

کتابخانه

کتابخانه سرای محله جنت آباد شمالی سالن قرائت خانه و مخزن کتابخانه را همراه با یکدیگر تعبیه کرده است ، بنابراین در این کتابخانه مجهز می توان در ضمن دریافت کتاب ، به مطالعه کتاب نیز پرداخت. با وجود آپارتمان های کوچک امروزی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند محیطی هستند که بتوانند در آرامش کامل کتب درسی و آموزشی خود را مطالعه کرده و خود را برای کنکور و امتحانات دانشگاهی آماده کنند. امکانات مجهز این کتابخانه چنین فرصتی را مهیا کرده است.

گالری و نمایشگاه

سرای محله جنت آباد شمالی در طبقه زیر همکف خود دارای یک گالری هنری است. در این محیط هنرمندان و فعالان اجتماعی و فرهنگی می توانند آثار خود را به نمایش گذاشته و حتی از این محیط جهت گردهمایی های کوچک خود استفاده کنند. شاید بتوان به این محیط پاتوق محله گفت که دارای ابعادی متنوع برای علاقمندان به تبادل نظر در زمینه های مختلف هستند.

آمفی تاتر و سالن سینما

آمفی تاتر و سالن سینمای محله جنت آباد شمالی در نوع خود یکی از بهترین سالن های آمفی تاتر است. این سالن برای استفاده های متنوع طراحی شده است. اجرای تاتر ونمایش ، برگزاری نشست های محلی و اجتماعی و فرهنگی و حتی نمایش فیلم های سینمایی از قابلیت های سالن آمفی تاتر سرای محله جنت آباد شمالی است.

سالن ورزشی سرای محله جنت آباد شمالی

سرای محله جنت آباد شمالی دارای سالن ورزشی چند منظوره ای است که کلاس های ورزشی مختلف در این سالن برگزار می‌شود. این سالن ورزشی با امکانات خوب خود برای ورزش های رزمی و هوازی تعبیه شده است.

آدرس صفحه اینستاگرام سرای محله جنت آباد شمالی
@janat_abad_shomalee

5/5 - (2 امتیاز)
سرای محله جنت آباد مرکزی
سرای محله شهران شمالی

پست های مرتبط

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • ساختمان سرای محله جنت اباد شمالی کجاست؟ من تا الان ندیدم

    پاسخ
  • سلام من پسرو رو بردم برای ژیمناستیک اصلا راضی نبودم نه از مربی که روزهای زوج ساعت ۳/۵ تا ۴/۵ تشکیل می‌شد نه از واح ثبت نام و محیط فوق العاده کثیف

    پاسخ
  • در ضمن پسر من دیگه راضی نیست کلاس بره و خاطره بد مونده براش کی میخواد پاسخگو باشه واقعا متاسفم لطفا رسیدگی کنید

    پاسخ
  • يعني از ورودي گرفته تا كلاسها و سرويس بهداشتي و خانه بازي نظافت صفر
    من نميدونم واقعا چجوري بچه هاشونو ميزارن تو اين محيط كثيف و بي مديريت
    وارد خانه بازي ميشي بوي بدي مياد
    محيط كاملا الوده

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست